Six Pack


SimonV
 Share

Recommended Posts

selvfølgelig vil "vi" svare :)

Prøv at læse tidligere diskussioner om emnet her på MO.

Generelt har vi alle et vaskebræt gemt under alt fedtet, så det er dieten, der får det frem.

Selvfølgelig kan du træne mavemusklerne, så brædtet bliver større, men tydeligheden er pga. dieten.

Så kom du igang med cardio'en og dieten :)

Det skulle nok kunne nås til sommer :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

øhh....er jeg helt "way off", hvis jeg regner med at være på diæt (inckl. eca) i 6 uger, og smide ca. 3-4 Kg....???

Du skriver at det gerne skulle kunne nås inden sommer, men jeg regner da ikke med at starte diæten før sidst i febuar, er det så alt for sent???

 Ifølge xax`s exel skema (og det giver jo et ca. tal) er min fedt % iøjeblikket på 6.5%, og jeg ville godt ha den ned omkring 4-5%........???

Link to comment
Share on other sites

atomnissen:

det var ment lidt ironisk, det skulle ikke være noget problem for nogen at nå at få et vaskebræt til sommer, men mindre, at man er lettere overvægtig.

Vægttab på ½-1kg/uge er bestemt overkommeligt.

Som Los siger, så ville jeg også regne med, at din sixpack var at ane ved 6,5%.

Link to comment
Share on other sites

Atomnissen> hvis din fedtprocent er 6,5% burde du have en fuldt markeret sixpack.

Noget tyder på at udregningsmetoden er usikker.

med 6,5% burde den gennesnitlige hudtykkelse være på 6,5mm, med den tykkelæse skulle der "ab"-solut ikke være problemer med at se brædtet HELT tydeligt :)

Link to comment
Share on other sites

hmm....nå, men så er udregningenb mere upræcis, end jeg havde håbet (blev ret glad over at jeg var 6.5%). Jeg har to makeringer overtværs,  men det er kun om morgen at man kan se de lodrette markeringer.......Der skal vist trænes lidt mave, og så må diæten til febuar, sku klare resten.........men fint nok, så har jeg jo også et mål at arbejde frem til!!  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share