hvor ofte bulker eller cutter i?


BlaziN
 Share

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på, hvor tit i bulker eller cutter i løbet af et år, eller om i så godt som holder jer på samme vægt i løbet af året?

er der specifikke perioder i bulker/cutter på, har i en form for systematik? hvor mange kilo bulker/cutter i pr. gang?

Hvornår har det haft størst effekt når i bulkede/cuttede, og hvilken måde kørte i det så på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg cutter gerne i sommerperioden. Men ellers forsøger jeg at holde en fornuftig form hele året rundt.

Har før i tiden bulket og taget 10-15 kilo på, det gør jeg ikke mere. Synes det er for grimt at rende rundt og se stor og fed ud. Og det tager længere tid at tabe fedtet igen.

Tager max 5 kilo på når jeg bulker nu.

Det mest fordelagtige at gøre når man bulker, er at have et kcal overskud på 500 kcal.

Dernæst er min kost skruet sammen på den måde, at jeg altid spiser sundt. Har hørt om mange der spiser burgere, drikker cacao og lign. for at tage på, det mener jeg ikke er den rigtige og sundhedsmæssige måde at gøre det på.

Edited by The Best of The Best
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share