træning af underame/håndled


xeyelessx
 Share

Recommended Posts

hej er det muligt at synlige forøge ens underarme også på den yderste del omkring håndledet?

Jeg har egentlig god styrke både i fingrene og et solidt håndled... Men er desværre IMO født med en forholdsvis smalt håndled.. dette gør nu at mine arme ser rigtig dumme ud, da jeg har fået rimelig god masse på både biceps og triceps...

vil jo helst ikke lige en fucking fag pga. det håndled som jeg løber rundt med... Håber at i har nogle godt ideer :D

Link to comment
Share on other sites

hvis du får bygget mere masse på dine underarme, vil håndledet også komme til at se kraftigere ud. Der er skam også muskler tæt på håndledet, omend de er dog små i forhold til biceps osv. men de skal dog alligevel trænes. For ellers taber du jo håndvægten når du står og pumper overarmenene...

du siger du er stærk nok i hænderne - kan du holde stangen unden probs når du dødløfter og rackpull'er... ;-) ?

Link to comment
Share on other sites

Hey tak for de gode inputs.. Jeg vil klart begynde at ligge noget træning af underarme ind under mit trænings program :D

Og hvad jeg mente med styrken i mine hænder så mener jeg at jeg aldrig har haft problemer med at kunne holde tingene lige og få ordentlig fat i alle former for vægte indtil videre...

BTW: nu når jeg alligevel har gang i en tråd.. når man træner bryst og ønsker at få fjernet dem mellemrum der eksistere i mellem de venstre og de højre brystmuskler... Skal man bare træne normalt bænkpress med stang og håndvægte... Eller findes der nogle særlige øvelser der er gode for at mindste den del... kunne nemlig helt vildt godt tænke mig at få det stykke formindsket.. I sær sådan så man kan se 3-4 muskelbånd der forbinder de 2...

Altså en brystkasse som fx. ven diesel har

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share