Poll: Cut


LaMotta
 Share

Din tilgang til Cut  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har prøvet at skrue en Poll sammen omkring cut. Er lidt interesseret i hvad folk mener er den optimale eller mest hensigtsmæssige tilgang for dem til cut.

Håber Poll'en giver mening, og at alle svarmuligheder er dækket.

Begrund gerne i tråden!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en plan om at cutte til foråret. Selve styrketræningen vil jeg ikke røre ved, men jeg vil optimere kosten og cardioen. Jeg ser ingen grund til at gøre det sværere end det er.

Ved at optimere cardio uden at ændre på styrketræningen vil du komme til at bruge en del længere tid i centeret, er det med i planen?

Link to comment
Share on other sites

Ved at optimere cardio uden at ændre på styrketræningen vil du komme til at bruge en del længere tid i centeret, er det med i planen?

Ja bestemt. Jeg vil nok også indføre en ekstra dag hvor der kun udføres cardio. Min plan bliver noget der ligner: 4 dages bårdibuilding + 20 minutters cardio og en dag kun med cardio. Om cardioen så bliver en powerwalk/let løbetur eller en tur på en af cardiomaskinerne i centeret er for mig ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

tror du, det er nok med 20 minutters let løb ? Hvis du skal cutte effektivt er det da mere ehnsigtsmæssigt at gå efter et kalorieforbrug mellem 500-1000 kalorier når du træner cardio. Eller kommer cuttingperioden jo til at være meget lang, med mindre du ikek skal smide ret meget selvfølgelig :)

Link to comment
Share on other sites

tror du, det er nok med 20 minutters let løb ? Hvis du skal cutte effektivt er det da mere ehnsigtsmæssigt at gå efter et kalorieforbrug mellem 500-1000 kalorier når du træner cardio. Eller kommer cuttingperioden jo til at være meget lang, med mindre du ikek skal smide ret meget selvfølgelig :)

Nu er jeg ikke typen der har problemer med at smide fedtet. Sidste gang jeg cuttede, dyrkede jeg væsentlig mindre cardio og der røg alligevel ca. 9 kg i den periode (husker ikke lige hvor lang tid det var). Apropos det med om 20 minutter er nok, så er de 20 minutter ikke det eneste "cardio" jeg laver. Til hverdag cykler jeg omkring 100 km/ugen, så det er bare for at øge det daglige aktivitetsniveau.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har dårlige personlige erfaringer med styrketræning under et vægttab. Jeg gjorde det engang og endte med at blive meget mindre i størrelse med muskler over en periode. Så derfor har jeg stemt cardio træning kun. I anden kolonne var det ændring af kost for man kan vel stadig ikke tabe sig hvis man spiser mere end man forbrænder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share