K: COC 1,5 og 2,5


TRS
 Share

Recommended Posts

Man må sige de tager sig betalt for at have hevet dem over sundet.

Ironmind: 20$ ~ 106kr + fragt og evt told

Choice o C: 30,65 € ~ 230kr + fragt

Ironmind er til gengæld nogle knoldesparkere hvad angår fragt-priser.

Testede lige med køb for 50$ -> fragt 35$, køb for 110$ -> fragt 58$, og så kommer told og moms oveni.

Og ifølge denne told/moms beregner løber det hurtigt op.

Link to comment
Share on other sites

Blev vækket kl. 7 af pakke-posten. Express delivery fra Pullem Sports. :4thumbup:

Godt at høre. :smile:

Jeg har regnet lidt mere.

Ironmind er billigst, hvis der ikke ryger told, moms og gebyr på, på trods af deres vilde fragtpriser. Jeg skal ikke kunne udtale mig om sandsynligheden for at den bliver fanget i tolden, blot konstatere at jeg har prøvet begge dele fra forskellige steder.

Sammenlignet med Ironmind inkl. told osv så er Pullum billigere og deres fragtpris gør at det ender ud i at være håndøre vi sparer ved at gå sammen, så vidt jeg kan se.

every man to himself I guess. :wink:

Og undskyld tråden blev totalt kapret med det her - det lader bare ikke til at folk sælger deres grippers når de først er købt. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja noget iden stil... Har en dansker nogensinde været tæt på at lukke 4eren?

Igor, som tidligere har været her på MOL, kan efter eget udsagn lukke 3,5´eren, og er tæt på 4´eren.

Benedikt Magnusson lukkede angiveligt 4´eren, imens han trænede her i Århus. Men han tæller naturligvis ikke som dansker.

Link to comment
Share on other sites

Igor, som tidligere har været her på MOL, kan efter eget udsagn lukke 3,5´eren, og er tæt på 4´eren.

Benedikt Magnusson lukkede angiveligt 4´eren, imens han trænede her i Århus. Men han tæller naturligvis ikke som dansker.

Mener også Igors kone angiveligt skulle kunne lukke nr 3 eller noget i den stil iflg Igor.

Link to comment
Share on other sites

Mener også Igors kone angiveligt skulle kunne lukke nr 3 eller noget i den stil iflg Igor.

Han har i hvert fald skrevet, at hun kunne lukke 1´eren. Det er trods alt ikke helt urealistisk, at nogen kvinder kan det. Men de kvinder, der kan, er stadig pænt stærke.

edit: Det er 1´eren, han skriver, at konen kan lukke:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...=0#entry1148396

Ville også være ganske ekstremt, hvis hun kunne lukke 3´eren.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Evil!! Tar jeg meget fejl eller hænger han ud på bodybuilding.dk med Mikkel Leicht og de andre strong freaks :devil: ..

Jo, og på vikingpower.net.

Men det er vist begrænset, hvor meget aktivitet, der er på dette relativt lille forum. Det er dog ok, hvis man gerne vil se videoer/billeder fra strongman events.

Jeg vil i øvrigt med fornøjelse hilse på Leicht, hvis/når han snart melder sig ind i Ny Helse & Motion, som han har skrevet, at han vil gøre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share