Storck racer og udstyr - SOLGT


Mr. Cannondale
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere

Jeg har sat min lækre sommerracer plus en stor udstyrspakke med 2 ekstra hjulsæt, et ekstra compact kranksæt plus blandt andet en Garmin Edge 705 til salg, da jeg er begyndt at løbe igen. Det sælges indtil videre kun som en samlet pakke og er et godt tilbud, hvis du gerne vil opgradere. Du finder min mail og telefon i annoncen:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61752960

Mange hilsner

Henrik

Edited by Mr. Cannondale
Link to comment
Share on other sites

Her er lidt mere info:

Herreracer, Storck Scenario CD 1. 0, 59 cm, Sort, Carbonstel. Passer til 175-190 cm højde (er selv 185 cm). Forgaffel: Stiletto Aero. Frempind: Syntace F99. Styr: Schmolke. Hjul: 3 sæt – Mavic Cosmic Carbon, Campagnolo Neutron Ultra, Mavic Aksium. Geargruppe, bremser, kassette og kæde: Campagnolo Record. Kranksæt: 2 stk. – Storck Powerarms med Stronglight C2 klinger (39/53) plus Campagnolo UT Compact (34/50). Pedaler: Look Keo Carbon. Kabler: Blå Nok-on. Klingebolte og quickrelease: Tune – blå. Saddel: 2 stk. – Fi:zik Arione og SanMarco Aspide ren carbon. Saddelpind: USE Alien. Dæk: Schwalbe Ultremo R. Det hele sælges kun samlet. Bemærk: Der medfølger en Garmin Edge 705 cykelcomputer med gps. Nypris for stel alene er 14.999 (se siden www.luckymachine.dk på nettet). Samlet pris er 22.000 kr., men jeg er naturligvis åben for bud. Ring eller skriv – 21407065 eller [email protected]

Og her er lidt billeder:

p1000927.jpg

p1000929.jpg

p1000928.jpg

img2668.jpg

img2102s.jpg

img2661.jpg

Edited by Mr. Cannondale
Link to comment
Share on other sites

Det skal tilføjes, at lige nu er opsætningen som på det øverste billede - det vil sige højprofildæk, kranksæt med store klinger etc. Men med Compact-kranksættet og Campagnolo Neutron Ultra hjulene bliver den lettere og mere opsat på bakker og bjerge.

Carbonsadlen har jeg erstattet med en fi:zik Arione, der har en lile smule polstring. Mange sværger til de rene carbonsadler, men jeg synes nu alligevel, den var for umagelig til de helt lange ture.

Endelig kan jeg bemærke, at mange af delene (Schmolke styr, Syntace frempind, Tune stikaksler og klingebolte) er tyske specialprodukter, der måske ikke er så kendte, men til gengæld er superlækre og seriøst lette.

Sååå ... hvis du kender nogen, der har brug for en komplet pakke, må du endelig give beskeden videre.

H.

Edited by Mr. Cannondale
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Rygterne ude i byen siger at det kun er stellet der er tilbage

Præcis. Og det er muligvis også solgt pr. i dag. Undskyld den lidt sløve tilbagemelding, men det kræver sin mand og en hel del tid at sælge en racercykel i enkeltdele. Der var heldigvis større interesse, end jeg havde turdet håbe på her ved sæsonens afslutning :bigsmile:

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share