Whey 100 protein drink


Dennis1992
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg er en ung dreng på 16 år er 180 høj og vejer 60 kilo. Jeg har kørt et dobbelt split program i lidt over 2 måneder nu, og føler at jeg skal opgradere min træning lidt. Min træning indtil videre har hjulpet, kan se at jeg vokser en smule, og mine muskler bliver lidt mere markerede. Men vil gerne have større og mere markerede muskler? Har lige købt en "Whey 100 protein drink" fra Maxim, har hørt at det skulle være rigtig godt at drikke efter træning, Men hjælper det overhoved ?

1 spørgsmål. virker Whey 100 protein pulver, på en 16 årig

2 spørgsmål. Kan det have nogle bivirkninger at drikke?

3 spørgsmål. Hvad sker der hvis jeg har drukket det i nogle måneder, og det hjælper, men jeg så holder op med at drikke det?

4 spørgsmål. er jeg for ung til at drikke det?

¨åber i kan hjælpe mig :D

Link to comment
Share on other sites

1. ja, hvis du ikke i forvejen får nok protein - og din træning selvfølgelig er i orden.

2. Nej, udover et hug i pengepungen.

3. Du skal bare sørge for at få nok protein gennem kosten i stedet så.

4. Nej, men brug det som et evt tilskud, fx efter træning. Og sørg ellers for at spise sundt og proteinrigt.

Edited by Iglo
Link to comment
Share on other sites

1. Jeg ville ikke spilde mine penge på protpulver. Drik hellere en liter kakaomælk.

2. Nogle får lidt luft i maven af at drikke proteinpulver og fiser.

3. Proteinpulver fungerer som at spise en bøf efter træning eller en dåse tun.

Link to comment
Share on other sites

1. Jeg ville ikke spilde mine penge på protpulver. Drik hellere en liter kakaomælk.

2. Nogle får lidt luft i maven af at drikke proteinpulver og fiser.

3. Proteinpulver fungerer som at spise en bøf efter træning eller en dåse tun.

...Pas på med alt for mange gram usund bordsukker fra kakaomælk. Proteinpulver er jo, som navnet afslører, blot en proteinkilde som så mange andre fødevarer. se evt http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-k...bordsukker.html

Link to comment
Share on other sites

...Pas på med alt for mange gram usund bordsukker fra kakaomælk. Proteinpulver er jo, som navnet afslører, blot en proteinkilde som så mange andre fødevarer. se evt http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-k...bordsukker.html

Jeg tror næppe at en 16-årig på 60 kg vil få problemer i den henseende og mon ikke at artiklen er en smule biased når nu artiklen er skrevet af en fra Bodylab...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share