Trappeløb i København


Fredrik
 Share

Recommended Posts

Din opgang - så er der heller ikke så langt, hvis du skal kaste op.

'Pyt

Ja, det er åbenlyst temmelig upraktisk, larmende og formentlig generende for andre beboere i opgangen, ligesom det ikke giver mulighed for en konstant stigning eller plads til at lave andet end at løbe op og ned ad en trappe. Tak, dog, for det seriøse forslag.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er åbenlyst temmelig upraktisk, larmende og formentlig generende for andre beboere i opgangen, ligesom det ikke giver mulighed for en konstant stigning eller plads til at lave andet end at løbe op og ned ad en trappe. Tak, dog, for det seriøse forslag.

Du må understrege, når du stiller seriøse spørgsmål. :tongue:

Der er trapper ved Bispebjerg Station - er de lange nok?

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er åbenlyst temmelig upraktisk, larmende og formentlig generende for andre beboere i opgangen, ligesom det ikke giver mulighed for en konstant stigning eller plads til at lave andet end at løbe op og ned ad en trappe. Tak, dog, for det seriøse forslag.

En rulletrappe, der kører nedad. Tag en uden for myldretid.

Link to comment
Share on other sites

Du må understrege, når du stiller seriøse spørgsmål. :tongue:

Der er trapper ved Bispebjerg Station - er de lange nok?

'Pyt

Der findes, så vidt jeg husker rigtigt, plateauer på trapperne, hvilket ikke en præferabelt. Apropos Bispebjerg, hørte jeg noget med, at en af mine venners venner derimod løb et eller andet sted ved Bispebjerg Hospital, et eller andet sted på hospitalsområdet. Jeg har dog ingen idé om hvor.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er åbenlyst temmelig upraktisk, larmende og formentlig generende for andre beboere i opgangen, ligesom det ikke giver mulighed for en konstant stigning eller plads til at lave andet end at løbe op og ned ad en trappe. Tak, dog, for det seriøse forslag.

Jeg bor i Odense og arbejder på Odense sygehus, hvilket har 15 etager... hver dag efter arbejde løber jeg på trapper og det er satme hårdt.. nå men det jeg vil frem til er at du kan gøre det samme i kbh... jeg er lidt i tvivl om hvor højt "Riget" er men jeg ved at Herlev sygehus er temmelig højt da jeg har været på toppen og set udsigten

Men husk kun at løbe op, ikke ned... tag elevatoren ned, det er for hårdt for knæene at løbe ned at trapper og ganske unødvendigt... du kan godt forberede dig på gode doms i især læggene de første par gange... god fornøjelse

Thomas

Link to comment
Share on other sites

En rulletrappe, der kører nedad. Tag en uden for myldretid.

LOLZ. Midt om natten på Nørreport st, evt. Rulletrappen fra S-togsperonnen ned til gangen, der fører til metrorulletrapperne, kunne jo være velegnet. Den er også vel nogle 20-30 meter lang, måske. Vel 8 meter ned, 10-15 meter i længde.

Link to comment
Share on other sites

LOLZ. Midt om natten på Nørreport st, evt. Rulletrappen fra S-togsperonnen ned til gangen, der fører til metrorulletrapperne, kunne jo være velegnet. Den er også vel nogle 20-30 meter lang, måske. Vel 8 meter ned, 10-15 meter i længde.

Jeg mener det faktisk seriøst. Hvis der kommer en ned af trappen stopper du bare og får dig en kort pause, så du ikke løber ind i folk. Easy.

Link to comment
Share on other sites

Med trapper? :unsure:

Jeg går ud fra du leder efter trapper, der ligger udendørs i stil med dem på Charlottenlund Fort/Kastrup Fort?

Tribunen på Østerbro Stadion - men den er vel ikke offentlig tilgængelig.

'Pyt

Ja. Måske var det dog inde i en af de større hospitalsbygninger, og ikke udenfor. Jeg aner det ikke.

Egentlig er det ligegyldigt om trapperne er udendørs: de skal bare være offentligt tilgængelige og i nærheden af et sted, hvor der er plads til og mulighed for stepups/boxjumps og reaktionsøvelser.

Link to comment
Share on other sites

Tribunen på Østerbro Stadion er rigtig god og bliver ofte brugt af atletikudøvere til trappetræning. Til daglig kan man sagtens gå derind, når der ikke lige er stor fodboldkamp eller andet på stadion.

Hørte for et par år tilbage om to piger, der trænede til bjergklatring. De brugte nogle (indvendige) trapper på Rigshospitalet til at træne på. Her er der dog formodentlig ikke offentlig adgang.

Henrik

Edited by Mr. Cannondale
Link to comment
Share on other sites

Jeg boede på kollegie med en tøs, som gerne ville have en rigtig æblenumse. Derfor drønede hun ofte ind på rigshospitalet og gav den gas på trapperne... Det virkede :wub:

Der er offentlig adgang til trapperne imellem etagerne, så du tager bare tøjet på og går over og giver gas.

Et lille hint: Hvis du ser et udrykningshold i form af læger, sygeplejersker el. lign. skal du tage og flytte dig i en helvedes fart, så du ikke bliver rendt ned!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share