hjælp til opgave.


bezk18
 Share

Recommended Posts

hej hedder andreas

jeg ville rigtig gerne høre om nogen kunne hjælpe mig da jeg aldrig selv har haft brug for at tabe mig. ved jeg ikke så meget om det men jeg har en veninde der rigtig gerne vil af med sine håndtag, lår/baller og jeg ville bare sige løb 4 gange om ugewn og hold dig fra simple kulhydrater men ved ikke med jer håber på lidt seriøste svar på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Nu handler alt vægttab ikke bare om cardio træning og at fjerne simple kulhydrater, for så ville mange kunne tabe sig uden noget problem. Det handler om motivation og ændring af vaner og livsstil.

Først og fremmest, hvad er hendes aktivitetsniveau, altså hvor meget laver hun af fysisk aktivitet?

Dernæst, hvad er hende konkrete mål, for hvis hun ikke har noget konkret og specifikt mål med en tidsbegrænsning på, så er det enormt svært at motiverer sig selv og holde på denne.

Link to comment
Share on other sites

ja alt der andet har jeg styr på men bare selve programmet mangler jeg da jeg som sagt aldrig selv har arbejdet med vægttab før

Det er da godt at du har styr på det, men hvad hjælper det os som muligivis gerne vil hjælpe dig.

Svar nu på de ting som jeg skrev tidligere og så ser vi lige på om du kan få lidt hjælp.

Link to comment
Share on other sites

rolig nu det var ikke for at spille smart men jeg har kigget på alt det med hendes vaner og alt det men hun har været aktiv i 1 år hvor hun har løbet reglmæssigt men nu vil hun gerne prøve noget andet konditions træning i et center og hun vil gerne af med hendes håndtag og tabe til på baller og lår hendes bmi er omkring 26

Link to comment
Share on other sites

Du er stadig ikke specifik nok.

Hvis du vil have vores hjælp er vi også nød til at have de informationer som du har ellers har vi ikke en chance, andet end at komme med generelle og uspecifikke retningslinier.

Det du beder om og giver informationer om ville være det samme som at sige: "Jeg er en mand der gerne vil tabe mig" Dette er bare ikke nok info til at kunne give andet end retningslinier.

Kom nu ind i kampen og hjælp os lidt med at hjælpe dig.

Alder, højde, vægt og specifikt aktivitetsniveau, samt hvad hun spiser nogenlunde i løbet af en dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share