Nicolai's log.


Sibbesen
 Share

Recommended Posts

Der er jo ikke nået som at bruge en dejlig søndag på en tur i svømmehallen.

Dagens træning:

300m Crawl.

300m Bryst.

400m Crawl.

200m Bryst.

1 * 25m UV svømning.

1 * 40m UV svømning.

1 * 50m UV svømning.

POW svømning.

Udspring: Dødmur.

Helt ening:) Jeg har også fået det problem ikke at kunne indsætte smilyer:(

Edited by Bob dylan
Link to comment
Share on other sites

Så gik dagen med en masse dejlig fysisk udfoldelse.

Dagen startet med svømning med jobbet :4thumbup:

200m opv (bryst, fly, crawl, ryg crawl)

4 * 50m spurt (crawl, bryst, fly, ryg crawl)

UV-svømning's konkurrence 40m. (VINDER :w00t: )

200m fri.

Diverse udspring.

50m Holdkap, Fri (VINDER)

Også fik jeg mit længe ventet styrke program (mandag)

Som blev gennemført for første gang idag:

3 * 8 Dips (7,5kg)

3 * 8 Bench press (40kg)

3 * 8 Military press (11kg)

3 * 8 Dumbell curls (16kg)

3 * 8 Front pull downs (45,50,50kg)

3 * 8 Seated pulley rows (35,40,45kg)

3 * 8 Back extensions (5kg)

Og minsandten om jeg ikke kunne mærke at jeg aldrig har kørt m. vægte men udelukkende har fokuseret på kropsvægt... PUHA! :crazy:

Men forventer en hurtig fremgang her i starten i takt med at kroppen vendes til belastningen.

Men kroppens træthed indikerer jo at det tildels er vejen frem. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag skulle have stået i restitutionens tegn, da jeg er øm i skroget efter igår :crazy:

Men da jeg lige fik en times tid i trænings rummet kunne jeg jo ikke lade vær med at kører lidt småtteri.

3 * 10 pull ups (OH,OH,UH)

CORE øvelser:

Planken m. 20kg 2.05min

Side planke H/V 90sek.

Bridge (m. strakt ben H/V) 90sek.

ser allerede nu, frem til morgendagens styrke program.

Link to comment
Share on other sites

Så nået jeg endelig til anden delen af mit nye program.

Todays training:

Dumbell press: 3 * 8 (18,5kg) Måtte have fat i 3 mindre vægte før jeg fandt den rigtige str. :tongue:

Arnold dumbell press: 3 * 8 (13,5kg)

Rear laterals: 3 * 8 (6kg)

Hammer curls: 3 * 8 (16kg)

Back pulldowns: 3 * 8 (55kg)

Reverse curls: 3 * 8 (25kg)

Upright roning: 3 * 8 (10 + stang) Kunne godt have sat lidt mere vægt på. :blush:

Deadlift 3 * 8 (70kg) Den sad godt i lænden :bigsmile:

Men kan dog alligevel mærke i kroppen at den mangler de ugentlige løbeture :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Nøøøj, træningen fra igår kan mærkes, den sidder lige i lænden, efter de bestialske dødløft. :devil:

Træningen idag skulle oprindeligt have stået på 2,5-3km svømning. Men tillod mig efter omstændighederne at kører restitution svømning idag.

(1) Pågrund af at både min egen, og min svømme makkers krop, helt slår knuder efter træningen igår. :blush:

(2) Havde fået den åndet ide at tage konen med i svømmehallen, i den tro at det rent faktisk ville falde i god jord at jeg "bare" lå og tæsket baner :innocent:

Det blev til:

5 * 100m Crawl.

5 * 100m Bryst.

Men hva' pokker... Lidt har jo også ret. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det ugentlige besøg hos krops-knuseren overstået, og at dømme efter kroppens signaler under seancen, så virker behandlingen :wink:

Der udover blev det til:

3 * Guld cirkel idag ( 15min )

Guld cirklen består af:

8 Pull ups.

16 Benbøjninger m. V ben.

24 Sit ups.

16 Ben bøjninger m. H ben.

20 Push ups.

20 Reaktions øvelser.

24 Ryg øvelser.

24 Engle hop.

Det er bare guf for kroppen :superman:

Kan dog mærke at jeg har skåret væsentligt ned på den slags cirkel træning, Så må jo kompenserer ved at svede mere :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag, og dermed styrketræning! :dumbbell_lift:

Var på prøve tur i det lokale center, da jeg normalt benytter arbejdets.

Træningen så således ud:

DIPS: 3 * 20. Ville have smidt vægt under, men da de ikke havde et bælte til dette formål brugte jeg det som lidt opvarmning.

BENCH PRESS: 3 * 8 (10,15,15kg, på hver side)Kunne godt have kørt lidt tungere men der der ikke var nogen ledige hjælpende hænder så ville jeg ikke kaste mig ud i det! :violin:

MILITARY PRESS: 3 * 8 (12kg, hvilket er en stigning :biggrin: )

DUMBELL CURLS: 3 * 8 (16kg) Sidste sæt var svært at hive hjem :dry:

FRONT PULL DOWNS: 3 * 8 (50,50,55kg) Taget ud fra min egen vægt som ligger snævert omkring slut resultatet, er jeg godt tilfreds. :4sport: Der udover sagde fyren i centret at man ikke bør kører back pull downs, men bør holde sig til front... Nogen indvendinger?

SEATED PULLEY ROWS: 3 * 8 (45kg) De havde ikke en egentlig maskine til dette, så måtte improvisere lidt.

ONE ARM ROW: 3 * 8 (18,20,20kg)

BACK EXTENSIONS: 3 * 8 (5kg)

Alt i alt, en god omgang træning, Nu skal der SPISES :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det Onsdag, og dermed tid til min ynglings øvelse 3 * Guldcirkel.

Havde rimelig meget energi nu hvor jeg kan prale af at have ferie. Så jeg blev enig med mig selv om at give den en ordentlig omgang smæk :showoff:

Cirklerne gik der ud af og jeg følte slet ikke at det gik stærkt, så blev forbløffet da jeg fik skævet til mit ur efter anden omgang, 8 min viste uret :wootdance:

Så kom der blod på tanden! Og jeg forsatte med at okse der ud, Da den sidste cirkel lagger mod enden, nærmere bestemt omkring reaktions øvelserne melder kvalmen sig og jeg bliver nød til at synke de sure opstød :gal:

Da jeg så "endelig" når englehopne ligner jeg nok mest af alt en sæk kartofler, der er ved at tage flugten.

Da det sidste hop afsluttes trykker jeg på STOP knappen, vælter om i sofaen og føler det som om at jeg lige er blevet ramt af en HT- Bus.

Efter et par sekunder får jeg taget mig sammen til at kigge på min tid:

12min 35sek. :yahoo:

Det er ny personlig rekord! og "kun" 25 sek fra mit mål, Dertil skal selvfølgelig lægges en fornuftig COOPER :crazy_pilot:

Men er fortrøstningsfuld. :biggrin:

Jeg vil tilbringe de næste par timer, med at nyde min lille sejr i selskab med en god SHAKE!

Hyg jer!

Edited by Sibbesen
Link to comment
Share on other sites

SÅ blev der trænet... VERY NICE!

Føler lidt at jeg står stille når jeg skal hele 3 sider tilbage for at finde min log! Grunden er jo højst sandsynligt at jeg ikke er i stand til at løbe, men fyssen siger: SNART! og det er jo super nice, kan også mærke at kroppen er i bedring da jeg nu kan gå, smerte frit. :banana:

Idag blev det til:

Dumbell press 3 * 8 (18,20,20kg)

Arnold dumbell press 3 * 8 (12kg)

Rear laterals 3 * 8 (6kg) Regner med at gå 1 kg eller 2 op næste gang :4flex:

Hammer curls 3 * 8 (14,16,14kg) Syntes ikke der var mere saft og kraft i mine gunZ, don't know why? :cry3:

Front pull down 3 * 8 (50,55,55kg)

Reverse curl 3 * 8 (20,25,25kg)

Upright row 3 * 8 (10,10,12 1/2kg) Her går jeg op i kg næste gang, det er et MUST! :dumbbell_lift:

Deadlift 3 * 8 (60kg + stang) Lånte et sæt handsker og det gav utroligt godt da jeg ikke skulle fokusere så mange krafter på grebet :tongue:

CORE øvelser:

Planken 2min m. 10kg.

Planke side H/V 90sek.

Bridge med det ene ben hævet H/V 90sek.

Det er nået der river :devil:

Alt i alt syntes jeg ikke helt at gnisten var der, det skal siges at jeg normalt træner om eftermiddagen og at dette trænings pas blev afholdt imorges (0700). Det er sQ ikke lige mig at træne på den tid, så det tilskriver jeg en del af oplevelsen. :violin:

Link to comment
Share on other sites

Igår stod den på hygge :beerchug: Og det sætter sig jo som bekendt i kroppen (mest i form af dovenskab den følgende dag).

Så idag måtte dæmonerne JAGES ud af kroppen :superman:

Det blev gjort i svømmeren, side om side med motorvejs motionister (bestående af ældre damer der vælger at svømme side om side på banerne :newtongue: ) og en hulens masse børn! (personligt tror jeg at samtlige forældre til børn i 5-6-7 klasse, alle sammen har valgt at afsætte deres afkom, et par timer i svømmeren :4ranting: , men der skal jo som bekendt være plads til alle... OG DET BLEV DER!)

Dagens svømning bestod af:

1500m crawl/bryst (100/100)

15 * 25m UV svømning. (kroppen og psyken havde ikke rigtig lyst til at gå over de 25m idag, så det skal der arbejdes med.)

Resten af dagen står den på sofa hygge med konen! :4eat:

Ha' en god weekend! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share