Fitbone?


aaaaaa
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er en 18 årig gut på kun 167cm og vil sgu egentlige gør hvad som helst for at blive højere. Men efter at jeg kun er vokset max 3cm de sidste 3 år må jeg erkende at det nok ikke er muligt for at vokse mere.

Men så hørte jeg om fitbone, og ville lige høre ad om der var nogle som ville kommentere lidt på det? Man kan læse om det på http://www.fitbone.dk.

Takker på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes kun du bør gøre det, hvis din benlængde har en negativ påvirkning i hverdagen for dig.

Synes bare at helingsperioden er ekstrem lang. Læste i et studie, at man som dårlig heler (folk heler jo forskelligt) kan komme helt op på 70 helingsdage/cm man er blevet forlænget med. Så hvis du vælger den lange forlængelse på 80 mm, så kan der gå over halvandet år før du er fuldt helet.

Ligger du i stedet i den anden ende og heler godt vil du med samme forlængelse KUN skulle bruge 5 måneder på recovery.

Men det er jo selvfølgelig et spørgsmål om at ofre tiden på det.

Tænk engang på al den styrke- og/eller udholdenhed du vil kunne forbedre i en så lang periode :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg undre mig mest over hvorfor du ikke bare finder dig i den højde du nu engang har, for det er ikke meget længde du kan få med dette apparatur, samt at det nok også koster en god sum penge at få det sat ind og lign.

Så lev med din højde, og hver glad for den.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Jeg er 51 år og er blevet fitbone opereret den 12/5-2010. Jeg fik en forlængelse på mit venstre underben på 2,8cm og nu her 5 måneder efter går jeg stadig på krykker, og der er lange udsigter endnu. Så jeg vil ikke anbefale det med mindre du har fysiske skavanker/helbredsproblemer på grund at det, og det har du jo ikke, når det kun er på grund af højden.

Og hvis det er for at blive højere skal du jo igennem operationen og genoptræningen 2 gange

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jeg er 51 år og er blevet fitbone opereret den 12/5-2010. Jeg fik en forlængelse på mit venstre underben på 2,8cm og nu her 5 måneder efter går jeg stadig på krykker, og der er lange udsigter endnu. Så jeg vil ikke anbefale det med mindre du har fysiske skavanker/helbredsproblemer på grund at det, og det har du jo ikke, når det kun er på grund af højden.

Og hvis det er for at blive højere skal du jo igennem operationen og genoptræningen 2 gange

Har du lyst til at fortælle mig mere om dine erfaringer med operationen? Jeg er journalist og er lige nu i gang med baggrundsresearch til en mulig dokumentar om emnet? mail: [email protected] / mobil: 2727 7659

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er en 18 årig gut på kun 167cm og vil sgu egentlige gør hvad som helst for at blive højere. Men efter at jeg kun er vokset max 3cm de sidste 3 år må jeg erkende at det nok ikke er muligt for at vokse mere.

Men så hørte jeg om fitbone, og ville lige høre ad om der var nogle som ville kommentere lidt på det? Man kan læse om det på http://www.fitbone.dk.

Takker på forhånd.

Hej - har du lyst til at fortæller mere om dine overvejelser? Jeg er journalist og researcher lige nu til en mulig dokumentar om emnet? Mail: [email protected] / Mobil: 2727 7659

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share