større overarme : )


JensAnd
 Share

Recommended Posts

Hey MOL jeg har nu styrketrænet i lidt over et halvt år

og nu ville jeg høre om der er noget man kan spise efter træning eller inden eller ja hvornår som helst

der gør at man hurtigere for større overarme :)

jeg træner ret meget men sker ikke rigtig noget jo der sker da lidt :)

men er der noget man kan tage protein eller noget

Link to comment
Share on other sites

Proteinindtag lige efter hårdt styrkearbejde er meget vigtigt, hvis man vil øge sin muskelmasse. Tag det evt. sammen med nogle kulhydrater, da det yderligere kan booste muskelproteinsyntesen (opbygning af muskelvæv) efter et endt styrkearbejde.

Derudover er det osse vigtigt at dit samlede proteinindtag er spredt over hele dagen, således at du jævnt og konstant stimulerer opbygningen af muskelvæv. Osse på dine hviledage.

Link to comment
Share on other sites

Proteinindtag lige efter hårdt styrkearbejde er meget vigtigt, hvis man vil øge sin muskelmasse. Tag det evt. sammen med nogle kulhydrater, da det yderligere kan booste muskelproteinsyntesen (opbygning af muskelvæv) efter et endt styrkearbejde.

Derudover er det osse vigtigt at dit samlede proteinindtag er spredt over hele dagen, således at du jævnt og konstant stimulerer opbygningen af muskelvæv. Osse på dine hviledage.

jeg har tænkt på noget proteinpulver da jeg ikke rigtig er så meget til mad efter jeg har trænet

er det en dårlig ide for mig ? : /

Link to comment
Share on other sites

jeg har tænkt på noget proteinpulver da jeg ikke rigtig er så meget til mad efter jeg har trænet

er det en dårlig ide for mig ? : /

Nej, det er ganske udemærket idé. Mange gør det på denne måde, da det er nemmere og hurtigere at få de nødvendige proteiner indenbords. Som Wyrste siger, kan du med fordel blande kulhydrater i.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig kost - Hård træning - Tiltrækkeligt med søvn

Hvis du overholder disse tre punkter skal du nok vokse :weight_lift:

En proteinshake med tilhørende carbs blandet i, eller et stykke frugt eller 2 lige efter træning, burde være at foretrække. Sørg ydermere for at ligge i kalorieoverskud hvis du ønsker at vokse, ellers er det kort sagt umuligt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share