Løb med forhindringer/udfordringer undervejs.


ron9
 Share

Recommended Posts

Hej. I forbindelse med at jeg så programmet "min fede familie" så jeg en af personerne deltage i et løb hvor der var indlagt forhindringer/udfordringer bla. af styrkebetonet karakter.

Mener også der var noget for et par år siden der hed evolutionsløb, som var lidt af det samme.

Mit spørgsmål er derfor om der er nogen herinde som ved hvad det/de løb hedder og hvor jeg kan finde noget mere information om disse løb?

På forhånd tak:-)

Link to comment
Share on other sites

Det kan du se mere om her..

http://www.evolutionrace.dk/

Det blev holdt i september og der bliver holdt en vinterudgave igen til februar. Banen står til rådighed hele året, så hvis du bor i nærheden, er det bare afsted til Istedrød og træne lidt. Det kan sagtens anbefales. Har selv løbet det tre gange.

Junker

PS: det det løb i "min fede familie" var mandehørm. Burde du nok kunne google selv :-)

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Løbet fra Min fede familie var ganske rigtigt X-treme mandehørm som afvikles flere forskellige steder i landet i oktober. Jeg har selv deltaget i Fredensborg og det er et af de fedeste løb jeg har prøvet :) Der er også Strandløbet på Amager i oktober, som blev afviklet første gange i år. Det er et rigtig fedt løb. Jeg selv træner op til North Sea Beach Marathon på vestkysten i juni. Der er også halvmarathon som muliged der.

Link to comment
Share on other sites

Løbet fra Min fede familie var ganske rigtigt X-treme mandehørm som afvikles flere forskellige steder i landet i oktober. Jeg har selv deltaget i Fredensborg og det er et af de fedeste løb jeg har prøvet :) Der er også Strandløbet på Amager i oktober, som blev afviklet første gange i år. Det er et rigtig fedt løb. Jeg selv træner op til North Sea Beach Marathon på vestkysten i juni. Der er også halvmarathon som muliged der.

Sejt :superman:

Tak for info

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share