Bedste løbesko til max 500 kr?


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Jeg har nogle skod løbesko til 150 kr. pt. De er vist fra Bilka.

Når jeg løber med dem på føles det som om jeg hamrer fødderne ned i jorden hver gang jeg træder ned fordi de er så ringe og ikke har nogen absorberende evne når min fod rammer asfalten.

Kan man ikke få nogle gode løbesko for 500 kr der har en god stød-absorbering mod asfalten?

Og i så fald hvilke?

Link to comment
Share on other sites

Nej, der findes ikke gode løbesko til en vejledende pris på 500! Men du kan snildt finde nogle på tilbud...

Løbeskoene er i øvrigt kun så gode som din skridtafvikling gør den, du skal mao sørge for at skoens opbygning, særligt placeringen af kiler, passer til afviklingen. Få lavet en test hos løberen, eller marathon sport i starten af januar, når de dyrere sko er sat ned...

Link to comment
Share on other sites

Guest OnTheRun

Du bør måske nævne, hvor meget og hvor intensivt du løber? Der er forskel på at løbe 150 hårde kilometer og en ugentlig hyggetur på 5 km :smile:

Ellers er jeg på linje med de andre. Få en løbestilsanalyse og vent til udsalget med at finde et godt par. De fleste ligger på min. 800 og opad ...

Påtænker du at løbetræne en del, vil jeg klart anbefale, at du parkerer de økonomiske forbehold og går efter de bedste sko til formålet. De er det værd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share