Mavesyre?


GainX
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Heey folks :) Efter jeg er hoppet på en ny kostplan (BULK) er jeg begyndt at opleve en del sure opstød igennem dagen, hvilket jeg føler ret irriterende. Tænkte om i havde nogle forslag til hvad det kunne skyldes, og hvad man evt. kan gøre ved det? :)

Hey

Som Cormack siger, så bliver du nok nødt til at give nogle flere ledetråde, hvis folk herinde skal kloge sig :tongue:

Men - din dunk kan jo også bare ske at reagere på at du nu beder den om at tage sig af en væsentlig større mængde mad end tidligere...

Har du evt. indført nogle nye kosttilskud? For de kan virkelig sætte gang i de sure opstød.

**

sall

Link to comment
Share on other sites

Jeg har diskuteret en del med Walsh igennem de sidste par år på et udenlandsk board, og jeg er bestemt ikke enig med ham i alt, og vil heller ikke sige jeg bryder ham specielt meget om det han skriver, - men følgende, er måske brugbar for dig (den er voldsom uvidenskabelig, men ret nem at gå til for personer uden de helt store forudsætninger for den mere tunge litteratur):

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance_nutrition/from_pie_hole_to_poop_chute

Enjoy

Helio

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share