pulsur hjælp!


lille-jo
 Share

Recommended Posts

Hej alle MOL-brugere!

Jeg står og mangler et godt pulsur til en rimelig pris. Pulsuret skal ikke anvendes særlig meget til løb, men hovedsaligt buges til spinning, så jeg kan presse mig selv lidt, plus at jeg nemmere kan disponere over min energi og styrke, når jeg kører mere end bare 1 time..

Prilejet må ligge på max 900 kr, og uret behøver må gerne være lidt pigevenligt. Det gamle jeg havde som er gået i stykker, var temmelig stort, og synes faktisk det kunne være en smule genrende at have på..

Nogen der kan hjælpe, komme med gode input?

Link to comment
Share on other sites

tak for gode tips, lige det jeg leder efter!! -Synes egentlig bare også det kan være et mindre helvede for første gang i mit liv at have en MAC computer, eftersom der står pc ved mange pulsure.. Men der er vel ikke så meget andet at gøre end at høre forhandlerne ad, om det er muligt at overføre til en mac..-Ellers må man jo igang med pen og papir, hvis sådan noget findes i huset ;-)

Link to comment
Share on other sites

tak for gode tips, lige det jeg leder efter!! -Synes egentlig bare også det kan være et mindre helvede for første gang i mit liv at have en MAC computer, eftersom der står pc ved mange pulsure.. Men der er vel ikke så meget andet at gøre end at høre forhandlerne ad, om det er muligt at overføre til en mac..-Ellers må man jo igang med pen og papir, hvis sådan noget findes i huset ;-)

Hejsa

Der var du heldig. Jeg har sjovt nok fødselsdag i dag og har ønsket mig et garmin fr60 med footpod og deluxe strap, og netop garmin fordi det kan fungere med min Mac book pro. Jeg har købt det fra Simplyrun.co.uk, bestilte tirsdag og havde det fredag morgen og så sparede jeg en del i forvejen til dk. Jeg er godt klar over at køb i udlandet skræmmer mange, men jeg har personligt sparet mange penge ved at købe fra tyskland og england, især løbesko til noget nær 1/2 pris, kamera, osv er der mange penge at spare.

Der er lige den pointe at simplyrun med garmin fr60 er noget nær tåbelig, jeg kan ikke se på deres 6 forskellige fr60 hvilke der er herrer og damemodeller og derfor chattede jeg en del med butikken, fandt så selv ud af at garmin står forskellige steder på uret afhængig af køn. Sig til hvis du skal have hjælp

/Steffen

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Der var du heldig. Jeg har sjovt nok fødselsdag i dag og har ønsket mig et garmin fr60 med footpod og deluxe strap, og netop garmin fordi det kan fungere med min Mac book pro. Jeg har købt det fra Simplyrun.co.uk, bestilte tirsdag og havde det fredag morgen og så sparede jeg en del i forvejen til dk. Jeg er godt klar over at køb i udlandet skræmmer mange, men jeg har personligt sparet mange penge ved at købe fra tyskland og england, især løbesko til noget nær 1/2 pris, kamera, osv er der mange penge at spare.

Der er lige den pointe at simplyrun med garmin fr60 er noget nær tåbelig, jeg kan ikke se på deres 6 forskellige fr60 hvilke der er herrer og damemodeller og derfor chattede jeg en del med butikken, fandt så selv ud af at garmin står forskellige steder på uret afhængig af køn. Sig til hvis du skal have hjælp

/Steffen

Hvad gav du for uret og levering?? For umiddelbart syntes jeg ikke forskellen ser så stor ud at jeg ville undvære den gode support som feks pulsure.dk har.

Link to comment
Share on other sites

Hvad gav du for uret og levering?? For umiddelbart syntes jeg ikke forskellen ser så stor ud at jeg ville undvære den gode support som feks pulsure.dk har.

Alm fr60 altså ikke speciel edition som jeg købte, koster cirka 1050 dkr eller 128 gpd oveni det kommer der 12 pund eller cirka 100 dkr i porto. Dvs 1150 for et ur som pulsure måske tager 1350 plus porto. så er godt klar over at det ikke er en formue jeg har sparet, rundt 250. Men jeg kombinerede det med at købe 3 træningstrøjer oveni fra Nike som kostede hver ca. 120 kr kontra de 250-300 herhjemme og så købte jeg det lidt dyrere special edition. Det er jo et frit land og i min verden er mange bække små det værd. Nu er prisen på netop det pulsur jo heller ikke super høj, så det sætter jo også lidt begrænsninger på hvad man kan spare. Men har købt mine nike løbesko til 800 inkl løbesokker og porto som koster 1500 i dkr, magimix køkkenmaskine til 1850 kontra 4000 godt nok i magasin, kamera, sparede 2000 osv. Så selvom det skulle vise sig at en ting går i stykker, regner jeg stadig med at jeg har sparet en del i længden. Hvis man har småbørn spare man faktisk en del ved køb fra tyskland, triptrap stol, autostole osv. Foreksempel var porto på autostol på 18 kg i kæmpe kasse fra tyskland leveret med fragtmand godt 80 kr, tør slet ikke tænke på hvad postdk skal have for det herhjemme. Har lige sendt gave på 1,1kg til norge det kostede 128,- i porto.

Nok salgsgas, det er blot input.

/Steffen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hvad gav du for uret og levering?? For umiddelbart syntes jeg ikke forskellen ser så stor ud at jeg ville undvære den gode support som feks pulsure.dk har.

Hvad er det for en support du ikke vil undvære?

Jeg spørger fordi jeg lige har bestilt et pulsur fra en anden engelsk hjemmeside (heartratemonitors.co.uk) - og gerne vil vide hvad jeg eventuelt kan komme til at mangle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share