Cilius' morgentræning


cilius
 Share

Recommended Posts

Har nu fået bestilt vitaminer, kasein, whey, leucin, CEE, electrolyte pulver... og en røvfuld caps :crazy:

Ikke fordi det er en konkurrence med den ildspydende Landau - men jeg vinder :tongue:

Hvad med Beta-alaine? Du snakkede om du ville give det et skud?

Og hvad mener du med ildspydende?!?! Jeg er 100% cold turkey PCT for tiden!

…men på mandag SÅ!!! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Oh, sweet stuff, at du er begyndt at logge igen cilius!

Argh, endelig er der ved at kome gang i MOL igen og så sidder jeg på min flade med dårlig skulder og skidt menisk... brækker mig...

Jeg må sgu' give ret i, at dine Carbs ser rimeligt lave ud, men din form plejer jo ikke at skuffe, når du lægger en plan. Glæder mig til at se resultatet :slut:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens indtag:

Kcal 2245

Carbs 140

Prot 230

Fedt 85

Carbs begynder at ramme niveau - proteinerne haltede lidt (paradokst med 230 gram).

Dagens træning:

Dødløft 10x3x120

Widegrip pulldown 4x8x59

Cheat curls 10x3x60

Partiel pullups 3x6xBW (supersæt med kabelcurls)

Kabelcurls 3x20x21 (supersæt med pullups)

Lægpres 4x8xmax

Fantastisk træning! Pullups/Kabelcurl comboen skulle have været 6 sæt, men vi var sindsyg ristede efter 3 (Anders mest...), så vi tog et tjek på tiden og fortsatte med læg :smile:

Kauf, der skal helt sikkert oppes på carbs fra de 80 gram. Havde endda sneget 30 gram i shaken i morges :smile:

Target er stadig at ligge på 2700 kcal om dagen - har endnu ikke ramt, men til gengæld ligget konsekvent 4-500 for lavt :nonono:

Damn, håber sku leucin smager bedre end CEE... nå, tiden vil vise :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Target er stadig at ligge på 2700 kcal om dagen - har endnu ikke ramt, men til gengæld ligget konsekvent 4-500 for lavt :nonono:

Maltodextrin eller dextrose i træningsshaken... Så får du også mere insulin boost og kommere tættere på target. 22-2300 lyder af lidt for en flot fyr på 98 kg...

Damn, håber sku leucin smager bedre end CEE... nå, tiden vil vise :tongue:

You and me both - har lige bestilt en ladning leucin efter at have læst artiklen (og har ingen caps).

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

For dem som endnu ikke har læst den (newbies), så kan den varmt anbefales som godnatlæsning :laugh:

Hvad Jesper skriver... satans teknik.

Og som alle gode bøger, ikke noget med at smuglæse slutningen... start fra side 1 og bladre igennem :smile:

Edited by cilius
Link to comment
Share on other sites

Spændende læsning vedrørende leucin.

Vil du også mene at det er værd at indtage under bulk?

Indtager du elektrolyt pulver i forbindelse med styrketræningen? Og hvor køber du det henne?

Hvis det virker nu, så bliver det i stacken fremover - kan ikke se det skulle virke mindre udenfor diæt, tværtimod.

Ideen var at nappe det sammen med træningen - og det er MED GARANTI helt uden effekt. Kunne bare ikke lade være, da jeg alligevel var igang. Tænker det om ikke andet bliver handy omkring forår/sommertid :laugh: Fik det fra myprotein.co.uk

De er rigtig billige med deres ting, og tager cirka 8£ i fragt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja de er rigtig billige. Tilgengæld gik der over to måneder til at jeg fik min pakke sidst at jeg bestilte.

Vil det i øvrigt ikke være en fordel at indtage leucinen inden træningen. så insulinen spiker under træningen? Det er ihvertfald hvad de argumenterer for på t-nation, hvor størstedelen at kosten i forbindelse med træning, skal indtages umiddelbart før samt under træning.

Link to comment
Share on other sites

Ja de er rigtig billige. Tilgengæld gik der over to måneder til at jeg fik min pakke sidst at jeg bestilte.

Vil det i øvrigt ikke være en fordel at indtage leucinen inden træningen. så insulinen spiker under træningen? Det er ihvertfald hvad de argumenterer for på t-nation, hvor størstedelen at kosten i forbindelse med træning, skal indtages umiddelbart før samt under træning.

Jeg tog det både før og efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens indtag:

Kcal 2629

Carbs 236

Prot 275

Fedt 65

Det er sku tæt på - lidt på fordelingen, men niveauet er sku helt i top :smile:

Dagens træning

Decline bænkpres 10*3*120

Siddende military 6*6*50 (supersæt med laterals)

Semi rear laterals 6*20*10 (supersæt med military)

Overhead triceps ext. 4*8*

Scarecrows 4*8*10,5

+ en dejlig proteinshake med 50 gram protein og 20 gram dextrose :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update på kosten

8. januar

Kcal 2119

Carbs 110

Prot 251

Fedt 75

9. januar

Kcal 2670

Carbs 255

Prot 210

Fedt 90

Tjooo, der er nogenlunde styr på det. Kan mærke min weekend er lidt mærkelig ift. en skemalagt hverdag. Overvejer lidt at kaste "cardio" ind lørdag/søndag... overvejer også hverdagsaftener at kaste en times gang ind - kan ikke helt bestemme mig. Ville være cool med 5xgangx1time pr. uge de næste 8 uger (skulle svare til noget ala 1 kg fedt alt andet lige) - lige præcis den mængde det kommer til at briste og falde med om en uge... nå, må vist hellere komme op på aften hesten fra mandag!

Har lige fået protein og vitaminer fra Getbig i dag - ganske fremragende leveringstid og service fra dem :smile: (dette er ikke en reklame, blot en forbruger rating...)

Link to comment
Share on other sites

@ Bravo

Kan du løfte sløret for hvordan din peri workout protokol ser ud under henholdsvis cut og bulk?

Det er cirka hvad jeg indtager både under diæt og bulk, med undtagelse af glutamin (vandt en spand med 500gr og har ikke tænkt mig at købe mere af det). Dog vil de 50gr protein fra pre-workout'en blive skåret fra under diæt, da jeg hellere vil have så meget fast føde som muligt.

HMB bliver indtaget 3 gange om dagen (når jeg lige får købt noget igen).

Pre workout:

50gr isolat

10 gr leucin

5 gr kreatin monohydrat

5 gr Berry Blast

Post workout:

50 gr isolat

50 gr Maltodextrin

5 gr kreatin monohydrat

5 gr beta-Alanin

10 gr Leucin

10 gr glutamin

5 gr HMB

5gr Berry Blast

Link to comment
Share on other sites

Det er cirka hvad jeg indtager både under diæt og bulk, med undtagelse af glutamin (vandt en spand med 500gr og har ikke tænkt mig at købe mere af det). Dog vil de 50gr protein fra pre-workout'en blive skåret fra under diæt, da jeg hellere vil have så meget fast føde som muligt.

HMB bliver indtaget 3 gange om dagen (når jeg lige får købt noget igen).

Pre workout:

50gr isolat

10 gr leucin

5 gr kreatin monohydrat

5 gr Berry Blast

Post workout:

50 gr isolat

50 gr Maltodextrin

5 gr kreatin monohydrat

5 gr beta-Alanin

10 gr Leucin

10 gr glutamin

5 gr HMB

5gr Berry Blast

Hvad tager du HMB for?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share