Proteinpulver.. Hvad er "rent", og kan anbefales?


Træningshjernen
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er badmintonspiller på rimeligt niveau. Jeg træner 13 gange om ugen og af dem er 3 pas styrketræning. :weight_lift::weight_lift:

Jeg har styrket i godt 5 år, men først i de seneste 6 måneder har det været så intensivt.

Jeg har fået af vide af Team DK's fysser at jeg nu er stærk nok i led og sener til at jeg må begynde at udbygge min volumen, og til det var de ikke afvisende overfor, at jeg gerne ville benytte et kosttilskud.

Nu er det bare sådan, at jeg ikke har nogen rigtig viden, om hvilket proteinpulver som er rent, og har den rigtige blanding af valle- og kaseinprotein. :raisebrow:

Jeg skal ikke have gigantmuskler eller noget i den stil. MEN, jeg vil gerne have bare lidt mere ud af styrketræningen. Det gør ikke noget at der er kulhydrater i, for når jeg træner to gange om dagen, så vil det kun være rart også at få lidt benzin

ind efter styrkepasset :)

Nogen som kan hjælpe mig?? :please:

Mange sportslige hilsner

Træningshjernen :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bare find en almindelig dåse pulver baseret på valle protein.

kasein er primært interessant som langsomt optagelig protein kilde, og det bruges fx til nattesøvnen eller hvis du virkelig er seriøs med alt din kost. Ud fra dit indlæg vurderer jeg alm. valle protein vil være fint til dit formål

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share