Spørgeskema til ny fitnesskonkurrence


Den jyske ambassadør
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

Som jeg skrev i starten af året har jeg en ambition om at genoplive Mr. og Miss fitness konkurrencen.

I den anledning har jeg brug for jeres deltagelse i en lille spørgeskemaundersøgelse, så jeg kan se om der er grobund for endnu en fitnesskonkurrence i Danmark. Ingen atleter og publikum = ingen konkurrence. Følg linket nederst i mit indlæg

Derfor er mit ønske at MOLs aktive og fitnessintersserede brugere vil bruge 2 minutter på at bidrage med konstruktive svar. Synes de mange flotte atleter skal have mere ud af deres hårde træning - synes i ikke det?

Yderligere har jeg lavet et spørgeskema til atleter, som er intersserede i at stille op i konkurrencen. Dette kan rekvireres ved at sende mig en e-mail på [email protected]

Jeg har valgt at gøre det på den måde, så jeg får de mest pålidelige svar fra atleterne. Det er deres dag, hvorfor de skal være i fokus og få en god oplevelse. Der vil dog være lidt ændringer ift de gamle udgaver af konkurrencen. Der vil stadig være 3 runder(symmetri, show og forhindringsbane) Dog vil jeg prøve at gøre både showrunden og forhindringsbanen mere publikumsvenlig. Herudover vil jeg forsøge at stable en messe på benene også. Konkurrencen vil også få et lidt andet navn. Kom gerne med forslag

Spred rygtet og hjælp mig med at genoplive den sejeste fitnesskonkurrence i Danmark :superman:

http://www.askpeople.dk/?i3=6a87708a393a9f6

Edited by Den jyske ambassadør
Link to comment
Share on other sites

Som Simon også er inde på så halter dit spørgeskema på mange områder, og mangler bl.a. en masse svarmuligheder som i de første spørgsmål vedrørende priser. Jeg ville personligt aldrig komme til sådan en konkurrence, så jeg er ret ligeglad med hvad billetprisen er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share