Hjælp til træning


karsten208
 Share

Recommended Posts

hey jeg er en dreng på 17 år som er 190cm og vejer 80kg, jeg har trænet i snart halvanden år nu.

men syntes ikke rigtig der sker noget udseensmessig, er steget lidt i vægt på de forskellige ting men ikke det vilde. mit program er sådan her.

1sæt = 10-12 rep

mandag: Biceps 5 sæt, skulder 3 sæt, nakke 3 sæt, lænd 3 sæt, ben 3 sæt mave 3sæt

tirsdag: triceps 6 sæt, bryst 12 sæt, ben 3 sæt, mave 3 sæt,

onsdag: Pause

torsdag: Biceps 5 sæt, skulder 3 sæt, nakke 3 sæt, lænd 3 sæt, ben 3 sæt mave 3sæt

fredag: triceps 6 sæt, bryst 12 sæt, ben 3 sæt, mave 3 sæt,

lørdag: løbe træning hvert anden uge

søndag: pause

er det godt nok program ?

har ca også vejet det samme i godt og vel 1 år tog engang protein pulver men gør jeg ikke mere, tror min kost er som den skal være spiser rigtig meget kød osv, en normal dag ser det sårn her ud

morgen: bolle og 1 glas juice

kl 10:40 2 rugbrød somregl med et stykke (kylling,bøf,kotteltter, plejer at være lidt tilbage fra aften før.

kl 12:30 3 rugbrøder, med et slags kød,

kl 13:30 2 rugbrøder, eller 1 bolle og 1 rugbrød

kl 15:10 en skål yougurt med ymerdrys,

kl 17:30 aftens mad

har også det problem at når jeg ikk stremmer min biceps er den helt slap nærmelst som en stor klump fedt, men har ikk særlig meget fedt på armen, men hvis jeg så stremmer biceps bliver den stor og fylder hele armen ud og så er den rimelig hård og ingen slap/løst hud nogle steder på armen,

hvis man gerne vil have stor arme skal man så træne få reps med meget vægt eller mange reps med mellem vægt ?

har hørt om nogle piller som hedder zma og bcaa som bruges til træning nogle der ved om de er gode/virker ?

gode råd og hjælp søges, kom med nogle gode forslag osv ville være mega skønt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share