Gode råd til cut?


TroelsP
 Share

Recommended Posts

Vil enorm gerne til at cutte, da jeg har lidt fedt hængende på maven:/

Bokser 3 gange om ugen, og styrketræner om Lørdagen. Ellers løber jeg og dyrker Cardio iform at cykling og en crosstrainer.

Mine Stats:

188cm høj

83kg

Vil gerne høre så: Har I nogle gode råd til cut?

- Hvad plejer i og gøre?

- Kost? Gode ting jeg skal putte i madpakken og hvor meget?

- Søvn?

- Motion?

Håber i kan hjælpe mig, da jeg gerne vil blive noget mere markeret:)

Link to comment
Share on other sites

Vil enorm gerne til at cutte, da jeg har lidt fedt hængende på maven:/

Bokser 3 gange om ugen, og styrketræner om Lørdagen. Ellers løber jeg og dyrker Cardio iform at cykling og en crosstrainer.

Vil gerne høre så: Har I nogle gode råd til cut?

- Hvad plejer i og gøre?

- Kost? Gode ting jeg skal putte i madpakken og hvor meget?

Mine Stats:

188cm høj

83kg

- Søvn?

- Motion?

Håber i kan hjælpe mig, da jeg gerne vil blive noget mere markeret:)

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk meget nemt spis max 500 kcal om dagen og kiloerne ryger hurtigt af, og NEJ de ryger ikke tilbage ligeså hurtigt, jeg har holdt mit vægttab i ca. 2 år

Lyt ALDRIG ALDRIG ALDRIG til noget af det "mig2009" skriver. Han/hun er dybt dybt krops- og sindsforvirret og burde nok indlægges. (tjek alle de andre tråde vedkommende har oprettet for bekræftelse)

Men til sagen ang. dit "problem". Nu er det jo ikke voldsomt mange kilo du skal tabe dig, så du kan tillade dig at tage en stille og rolig tilgang til det. Prøv at sørge for at få et dagligt kalorieunderskud på omkring 500kcal. Dette kan du opnå gennem kost eller træning - og gerne begge dele. Nu er du jo ret fysisk aktiv i forvejen og man skal også passe på overtræning; så lad os kigge på kosten.

For at kunne give et lidt mere konkret råd, kan du så ikke prøve at skrive hvad du "plejer" at spise på en normal dag - og ved hvilke tidspunkter du gør det? Prøv også at skrive mnængder på, hvis du ved det.

Så har vi noget at gå ud fra :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share