Hvidovre Styrkeløft Forening


tjr
 Share

Recommended Posts

Jeg stillede samme spørgsmål i sekundspørgsmål-tråden og nu er der gået mere end ét sekund uden svar, derfor denne tråd.

Pris per måned/kvartal?

Medicinbolde?

Åbningstider?

-Hvis der ikke er 'åbent', kan man så få nøgle?

Hvordan er udstyret // atmosfæren?

Er det 'i orden' at være der som ikke-styrkeløfter?

En ven fra rugby-holdet, som bor tæt på HSF, leder efter et sted at træne. Han ville i Fitness World. Jeg tænkte det burde være muligt at finde et bedre alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er selvsamme amerikaner jeg pt. mailer med. Hans navn er Greg, og han har fået information vedrørende ved at korrespondere med mig via mails.

Vores priser er pt. 400 i kvartallet. De officiell åbningstider er 16-19, mandag, onsdga og fredag, i praksis er der åbent på andre tidpunkter også, men ikke noget fast. Dog er der altid nogle der træner i weekenden også

Flere medlemmer har nøgler, men man får ikke bare udleveret en nøgle i starten. Derudover ønsker vi så vidt muligt kan træne på samme tidspunkt, netop for at der både er hjælp og en god atmosfære.

Kan man køre dødløft, kan man også køre frivend. Dog er vores stænger styrkeløft stænger, og altså ikke ligeså levende som vægtløfter stænger.

Alle er som udgangspunkt velkomne. Vi ser dog genre at folk stiller op, når de træner hos os, men samtidig har vi også et par få motionister rendende.

Vi har en medicinbold på 5kg.

Det koster ingenting at komme ned og få nogle prøvetræninger, så han8og alle andre for den sags skyld) kan bare kigge ned i kælderen

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret!

Han hedder Daniel, så det er nok ikke den samme.

Jeg har prøvet at forklare ham forskellen på en klub og et center. Jeg tror så småt det er trængt ind. Jeg tror umiddelbart ikke han kommer til at konkurrere - men det kan selvfølgeligt være han bliver bidt. Jeg tror han er god i bænkpres - han har i hvert fald et naturligt 3-board :laugh:

Jeg har opfordret ham til at kigge forbi i dag - men det kommer lidt an på hvornår han får fri fra arbejde.

Link to comment
Share on other sites

ok. Det er ikke helt nemt at finde, så jeg har lavet en engelsk rejsebeskrivelse efter bedste evne. Jeg træner selv rimelig sent (er der ikke før kl. 18 ihvertfald, givetvis en smule senere). Der er dog massere af folk dernede inden jeg ankommer, som snildt kan hjælpe

If you travel by train, get off at Rødovre station. If you come from

copenhagen, you have to get to the other side of the station (left). You

do so by going down the stairs, go out at the right exit, then turn

left, and go to the other side through a small tunnel.

After the tunnel there is some stairs, and then you are at the

street. You cross the street, and go to the small mall called zoo city.

You turn right in the mall the first time you have the chance (there is

a pizza place at the corner) and then you walk until you see a door on the

right hand, right after something called "Pit Stop".

You go down the stairs, and then you will enter a cellar. Keep left in the

cellar and then you will find our door at the left, very shortly after.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej Prehn.

Jeg vil meget gerne forbi og se på jeres forhold en dag. Kan man bare møde op, hvis man ellers kan finde det og så se på forholdene? Kan se jeg ikke bor så langt fra jeres klub.

Jeg har ingen planer om at stille op i konkurrencer pt, men er bare en anelse træt af forholdene og de ringe muligheder for dødløft og rack pulls i de kommercielle centre. Og så ville det da være super at træne et sted med gode forhold. Lader til i går en del op i det sociale også.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share