Træningsmakker i Århus


Dr. Durden
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig en træningsmakker. Jeg træner primært popsmarte kropsvægstøvelser bl.a. i ringe mm. og i den forbindelse mangler jeg en spotter og en sparringspartner hvad angår teknik osv. Jeg træner "full body" 4 gange om ugen - uden noget fastlagt men med en overordnet struktur, se evt. min log. Mål med træning: Hardcore gymnastiske skills - derfor er det også rart med en skulder at græde ved, når motivationen falder og styrken stall'er.

Det er formentligt ret svært at få 4 pas om ugen til at passe sammen, men en fælles træning en gang i mellem kunne også være fedt. Du skal helst være...:

  • glad for damer og lide af tunnelsyn, så jeg ikke fremstår som freaken :cool:
  • nogenlunde almindelig.
  • gå op i din træning.
  • meget gerne have noget erfaring med.

Keywords: planche, pres til håndstand, high frequency(Waterbury), gymnasticbodies, kettlebells, ringe, Coach Sommer, BW, cardio hate, front lever

Jeg træner i FW, men overvejer at supplere med: ASB, AUS, Kiers Kollegiet, Tangkrogen til sommer(udendørsgym).

:wub: :wub: :wub:

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share