Smidighedsøvelser søges!


KarlS
 Share

Recommended Posts

Hey folks!

Nogle her der kender en god kilde til noget information til noget smidighedstræning?

Jeg trænker primært ben/læn og evt. skulder sektionerne. Hvis du/i har noget erfaring med nogle øvelser i laver derhjemme, eller kan laves derhjemme, ville jeg sætte stor pris på noget input.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Hey folks!

Nogle her der kender en god kilde til noget information til noget smidighedstræning?

Jeg trænker primært ben/læn og evt. skulder sektionerne. Hvis du/i har noget erfaring med nogle øvelser i laver derhjemme, eller kan laves derhjemme, ville jeg sætte stor pris på noget input.

På forhånd tak.

Start på Yoga...

Stretching: http://www.cmcrossroads.com/bradapp/docs/rec/stretching/stretching_4.html

Og når du nu skal lave dem hjemme:

Google og youtube - det er sgu noget krævende lige at skulle forklare stillinger så de giver mening. Det allervigtigste i stretching er dit åndedræt! Når lungerne er HELT tomme for luft slapper musklerne mest af. Udnyt det! Pust ud og stræk. Hold strækket og ånd ind. Pust ud og gå længere ud.

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Aha! Lyder interessant.

Det er jo sikkert et vildt bredt emne, men stikord til begreber, teorier og teknikken modtages med glæde!

Vil lige undersøge det med åndedræt der! Det kan der jo være noget om.

Det er skam rigtigt nok. Og hvis du vil være mere langhåret, så kan du begynde at smile mens du er i strækket - fremfor at sidde/stå/ligge med rynket pande og bande over hvor ondt det gør. Det virker altså!

Link to comment
Share on other sites

Det er skam rigtigt nok. Og hvis du vil være mere langhåret, så kan du begynde at smile mens du er i strækket - fremfor at sidde/stå/ligge med rynket pande og bande over hvor ondt det gør. Det virker altså!

Noget med endorfiner går jeg ud fra :P?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share