Carbs = swole dagen derpå!


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Hey MOLZ

Jeg mener at have noteret mig, at hvis jeg får godt med carbs på en dag, så ser jeg betydeligt mere 'fyldig' ud dagen derpå. Altså musklerne ser virkelig ud til at reagere positivt på det. Omvendt ser jeg også mindre pumpet ud, hvis der næsten ingen kommer ind.

Det virker som om, det er specielt afgørende, at jeg får en del carbs ind aftenen før den pågældende dag.

Jeg ved godt, at bodybuildere 'carber op' før shows og sådan, så på den måde giver det mening, men burde det virkelig også være tydeligt for en mindre purk som jeg selv? Effekten virker mere udtalt, når min fedtprocent er lavere, men det kan vel ikke komme som nogen overraskelse.

Ville bare høre, om I mener, der er tale om ren indbildning, eller om det virkelig kan gøre en forskel :-)

Link to comment
Share on other sites

så er det måske ikke bare mig, der er ved at blive sindsyg :-)

Jeg er på diæt, men om det ligefrem er low carb.... narj. Men jeg får da væsentligt færre end normalt, så noget skal der måske nok ske! Får dog stadig en del havregryn ned og godt med kød, men der ryger da ret meget pasta, mælk og sådan.

Hvis flere har erfaringer med det, vil jeg da gerne høre om det. Havde altid virkelig troet, at det var marginaler, men forskellen virker meget reel, vil jeg sige! Har I det også sådan, at I virkelig føler jer betydeligt mere swole på sådan en 'god dag'? :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share