Styrke træning ;D ?


Biiitzen
 Share

Recommended Posts

Heey ;D

Jeg har besluttet mig for at jeg vil igang med at styrke træne (i Hjemmet). Da jeg er nybegynder og ikke har nogen erfaring med de der træningsæt (Håndvægte osv osv) så villle jeg da lige høre om i kunne anbefale et sæt eller 2 eller evt. sende et link med noget helst under 1.500 kr ;D ?

Og det må gerne være lidt tungt ;D Og jeg er 15 ;D

Edited by Biiitzen
Link to comment
Share on other sites

Et godt håndvægtssæt og nogle kropsvægt-øvelser kan man vel altid komme et stykke vej med. Håndvægtssæt behøver ikke være særlig fancy, når bare stængerne er gode at holde ved, og låsene kan holde, så skiverne ikke falder af. Da det ser ud til, at du bor ude på landet (ret mig, hvis jeg har taget fejl af stednavnet), så kan du også overveje, om det var en mulighed at træne med nogle natur-materialer (f.eks. løfte brænde-kævler, sten eller lign.). Vi har et øvelses-bibliotek her på MOL, hvor du bl.a. kan finde en del kropsvægt-øvelser.

På længere sigt synes jeg dog, at du bør forsøge at komme til at træne i et center, hvis du på nogen måde har mulighed for det/råd til det. Der kan du få instruktion, og der er mere udstyr til rådighed.

Good luck.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share