Hvordan træner i jeres højre og venstre mavemuskulatur?


loth
 Share

Recommended Posts

Hey guys,

Jeg har lidt problemer med at finde de mest effektive maveøvelser, jeg har styr på sixpacken men føler at de øvelser jeg laver til sidemuskulaturen kan forbedres en del...

Så del endelig ud af jeres bedste erfaringer :smile:

Vh. Loth

Link to comment
Share on other sites

Hey guys,

Jeg har lidt problemer med at finde de mest effektive maveøvelser, jeg har styr på sixpacken men føler at de øvelser jeg laver til sidemuskulaturen kan forbedres en del...

Så del endelig ud af jeres bedste erfaringer :smile:

Vh. Loth

Plejer at ligge mig på gulvet med armene ud til siden, lænden i gulvet også benene 90 grader op i luften. Også køre langsomt fra side til side.

Ellers kan du tage en vægtskive også ligge dig på en mave-bænk med benene oppe i holderen, overkroppen vandret ud i luften, også køre vægtskiven i strakte arme fra højre til venstre.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent jeg gør det egentligt. De får indirekte tæsk i eksempelvis hanging leg lifts eller swissball crunches for den sags skyld...

Ellers laver jeg sidebridge, pallof press, sidebends, saxxon bends eller suitcase deadlift... Jeg har dårlige erfaringer med rotationstræning...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share