Gået helt i stå


slanknu
 Share

Recommended Posts

Jeg er en kvinde på 22 år, og er 161 cm høj.

Vægt - 60 kg. Mål - 57 kg, men helst 55 kg.

Jeg har nu i en længere periode forsøgt at tabe mig, men vægten er gået helt i stå.

Sidste år ved denne tid vejede jeg 57 kg, men det jeg gjorder den gang, hjælper

åbenbart ikke mere.

Min dag

Morgenmad - Skummetmælk med Allbran flakes eller en smoothie med allbran (Lavet på skummetmælk, frosne skovbær

og en halv banan)

Mellemmåltid -(Får jeg nogen gange) 1 knækbrød med fedtfattig creme cheese eller halv krus natural fedtfattig yougurht med müsli.

Frokost - Røræg (2 æg) med kød og grønt, eller havregrød uden noget til, eller salat med tun.

Mellemmåltig - et stykke frugt

Aftenmad - Kød og dertil grøntsager eller salat, eller suppe. Aldrig stivelse til aftenmad!

Jeg løber 5 gange i ugen, både interval og langt løb (min. 10 km), plus jeg styrketræner ved siden af.

Spiser aldrig usundt! Sker i hvert fald meget sjældent, måske 1 gang hver anden uge, og så er det minimalt.

Er virkelig ved at gå ud af mit gode skind! Hvis jeg ikke taber mig af det her, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal tabe mig af?!

Håber nogen har svaret til mig! På forhånd tak for hjælpen:)

Link to comment
Share on other sites

Din plan virker umiddelbart fin! Har du mulighed for at veje din mad inden tilberedning og beregne energi indhold? Hvis du har tabt dig en del allerede så er det forventeligt at det bliver sværere. Er det tilfældet for dig?

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Din plan virker umiddelbart fin! Har du mulighed for at veje din mad inden tilberedning og beregne energi indhold? Hvis du har tabt dig en del allerede så er det forventeligt at det bliver sværere. Er det tilfældet for dig?

Mvh Andreas

Tak for et hurtigt svar.

Jeg har overhovedet ikke tabt mig, det er det der er problemet. Der sker absolut intet med vægten.

Link to comment
Share on other sites

Det med at veje og beregne maden vil være meget fint. Sørg for at være i energiunderskud og fordelingen af energien skal være rigtigt. Drop sukkeret helt hvis det muligt. Du får glukose nok af frugt, som du heller ikke skal have for meget af.

Du skal også passe lidt på med vægten. Det kan være at din muskelmasse er blevet større og det er der intet i vejen. Derfor vil jeg råde dig til at måle din fedtprocent og sætte mål ud fra den :)

Edited by zaa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share