Foermoses Log


Foermose
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Da jeg lige er begyndt med noget mere seriøsitet i min træning, må det være på tide at få oprette en log. Til at starte med vil jeg sige at denne log ikke udelukkende kommer til at handle om BB. Jeg vil også fortælle lidt om div. byture, gode oplevelser i min hverdag, anmeldelser af film, osv. Så alt i alt vil det blive en meget alsidig oplevelse at læse denne log. Når det så er sagt så er min motivation, for at skrive herinde, primært at kunne følge min egen træning, og samtidig få nogle gode tips, der kan optimere min træning og hjælpe mig med mine mål.

Jeg er netop begyndt at træne mere seriøst. Jeg har indtil nu lavet lidt ON/OFF styrketræning, men aldrig mere end et par gange om ugen, og ofte med længere pauser. Men nu SKAL det simpelthen være :smile: specielt Yacht Week i uge 33 giver lidt ekstra motivation :biggrin:

Min primære motivation for at begynde på noget mere seriøs træning, er vægttab. Jeg er nu 1.70 høj og vejer 92 kg, hvilket klart er for meget. Jeg kunne godt tænke mig som første mål at komme ned omkring de 80 kg, men vægt er som sådan ikke et overordnet mål, da jeg hellere vil stole på spejlet. Udover vægttab vil jeg gerne bygge lidt muskler på, så når jeg har tabt mig, er jeg ikke en lille splejset fyr :tongue: Jeg har fået noget hjælp af min gode ven Lagoon, til at få lagt et fornuftigt program, som jeg har tænkt mig at følge i det næste stykke tid. Men jeg er åben for forslag hvis der skulle være sådanne.

Udover min træning vil jeg også ligge min kost om, så det hele kommer til at gå op i en højere enhed :4mewantfood: Så jeg vil også en gang imellem beskrive min mad, så kom endelig med råd hertil.

Jeg vil senere begynde at lave lidt mere cardio end det fremgår af de følgende logs, men har det problem at jeg siden Februar vrikket rundt på min fod ca. en gang om måneden, og kan derfor ikke rigtig løbe så meget som jeg gerne ville (Og så er formen heller ikke helt til at lave meget mere end nu, men det kommer :happy: ) Lige nu cykler jeg små 13 km om dagen med meget høj intensitet. Cykler frem og tilbage fra arbejde, og da jeg kan tage bad derude er det jo perfekt. Efter arbejde cykler jeg direkte i træningscenter, for på den måde allerede have varmet op. Jeg har i øvrigt tidligere dyrket triathlon, og er derfor glad for at cykle, og er (hvis jeg selv skal sige det) også ret god på en cykel.

Min største last her i livet er min trang til at feste og gå i byen. Denne harmonerer ikke så godt med et vægttab, da jeg som oftest bliver voldsomt fuld til slut :4drunk: Jeg vil dog prøve at skære ned til en enkelt bytur om ugen, så det ikke foregår som i "gamle" dage, hvor det som minimum var 4 dage om ugen i byen. Men når man går i byen med Team Fyr Den Af er det svært ikke at fyre den af på fuld skrue (Læs evt "Ska vi fyre den af"-tråden i off-topic :wootdance: )

Jeg vil nu starte med at beskrive mit træningspas fra i går. I må lige bære over med mig, da jeg ikke er helt med på hvad de forskellige øvelser hedder osv. Men here goes:

Træning i Fitness DK på Nørrebro:

Tog cyklen fra arbejde til centeret, en tur på små 20 min, så var godt opvarmet da jeg ankom :smile:

Bænkpres

8 x 15 kg på hver side af stangen (Ved ikke hvad stangen vejer)

8 x 15 kg på hver side af stangen

8 x 15 kg på hver side af stangen

8 x 15 kg på hver side af stangen

8 x 15 kg på hver side af stangen

Skrå bænk

8 x 17 kg i hver hånd

8 x 17 kg i hver hånd

8 x 17 kg i hver hånd

8 x 17 kg i hver hånd

Fliers

8 x 10 kg i hver hånd

8 x 10 kg i hver hånd

8 x 10 kg i hver hånd

Military press

8 x 20 kg

8 x 20 kg

8 x 20 kg

8 x 20 kg

Triceps med torv

8 x 33 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

Dips

5 x BW

3 x BW

1 x BW

Forlår i maskine

8 x 30 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

Efterfulgt af 15 min på Crosstrainer i højt tempo.

Da dette var mit første sæt med frie vægte i lang tid havde jeg lidt svært ved at finde den vægt jeg syntes passede til mig. Jeg ville gerne have lavet en øvelse mere til skuldrende (med håndvægte) og en øvelse for læggene. Men det blev det ikke lige til denne gang, da jeg syntes jeg havde lidt ømme skuldre og relativt trætte ben. Men det er naturligvis bare dårlige undskyldninger, og disse skal jeg bare lige vendes af med :blahblah: Men alt i alt havde jeg en rigtig god følelse med træningen, og følte en masse overskud da jeg kom hjem :thumb:

Kys og kram

Foermose

Edited by Foermose
Link to comment
Share on other sites

Hej Foermose!

Velkommen til og held og lykke.

Men du er simpelthen nødt til at ændre dit lognavn til de 5 b'er!

Bodybuilding er to b'er!

Boom

My bad

Det er hermed gjort :4thumbup:

Hej Kimse, stærkt med log.

Vi ses i aften

Whole sure!

Edited by Foermose
Link to comment
Share on other sites

Til at starte med vil jeg sige at denne log ikke udelukkende kommer til at handle om BB. Jeg vil også fortælle lidt om div. byture, gode oplevelser i min hverdag, anmeldelser af film, osv. Så alt i alt vil det blive en meget alsidig oplevelse at læse denne log.

Fedt! Velkommen til!

Link to comment
Share on other sites

Hey du gamle swinger.

Det var sku lidt en overraskelse da mine øjne faldt på 'foermose log'. Hva' faen, det kan da næsten ikke passe, at du ligepludselig skulle have lavet en log, (og i det hele taget begyndt at træne seriøst:) men den var sku god nok :laugh::superman:

Det er sku god stil og jeg glæder mig til at følge med, og komme med strenge reprimanter hvis du ikke holder ved. :wink:

Forresten så går jeg ud fra at vi skal ha nogle øl i weekenden? Jeg mindes at du har snakket jævnt meget, og jævnt positivt om elektronisk karneval, så glæder mig til at komme derud.

One love.

Link to comment
Share on other sites

Nice med log, Foermose!! 4thumbup.gif

Der er 2 slags stænger i FDK Nørrebro, den ene slags har plastik i enderne og den anden slags metal. Sidstnævnte er "de gode", lidt tykkere og bedre at holde ved. Dog er kun 2 af stængerne lige og de skæve er ret dårlige at bruge pga. forskubbet tyngdepunkt mv. Derfor kan man inden man rigger en stang til, rulle den på gulvet for at se om den er lige eller skæv.

GLæder mig til at følge din log - og vi ses jo i centeret og til affyring! cool.giftongue.gif:wub:

Lol, hvor er det komisk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 20/5-2010

Træning i F-dk Nørrebro:

Startede som sædvanlig med at cykle ind til centeret, så godt varm og svedig gik jeg igang med træning.

Træk til bryst med torv/stang

8 x 54 kg

8 x 54 kg

8 x 54 kg

Bendover row

8 x 25 kg + stang (ved igen ikke hvad den vejer)

8 x 25 kg + stang

8 x 25 kg + stang

DB row

8 x 16 kg med hver hånd

8 x 16 kg med hver hånd

8 x 16 kg med hver hånd

rygbøjning i maksine (øvelse for lænden)

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Biceps med stang(stativ med kabel)

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

Baglår i maskine

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

Mave i maskine

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

Jeg droppede cardio i centeret, men tog derimod en god ½ times cykeltur på raceren med meget høj intensitet i det dejlige vejr.

Derefter kørte jeg hjem til Flette Flex i hans nye lejlighed, hvor den stod på mad og hygge med BRO's. Her skulle der naturligvis bobler på bordet, så vi startede med en Magnum Bohemia Sect (Prags bedste brut), så blev der åbnet en Cristal 2000, derefter en Dom Perignon 1996 og til slut fik vi en flaske rigtig lækker rødvin :4thumbup: Det er nu altid dejligt med lidt BRO-hygge på sådan en ellers kedelig torsdag :bigsmile:

Resten af weekenden vil den stå på elektronisk karneval i fælledparken. Og hvis det denne gang bare er ½ så fedt som sidste år, vil dette blive en helt igennem fantastisk weekend. Så kom endelig og join, det kan varmt anbefales.

Peace out!

Link to comment
Share on other sites

2 kommentarer:

1) 16 kg i DB rows er på ingen måde nok til dig, basse. Jeg vil gå så langt som at sige, at det ikke engang er nok til en pige. Du kan som min. godt køre med 25-30 kg. Stop half-assing. :tongue:

2) Cristal'en var fra '02 ikke '00. :wink:

Link to comment
Share on other sites

2 kommentarer:

1) 16 kg i DB rows er på ingen måde nok til dig, basse. Jeg vil gå så langt som at sige, at det ikke engang er nok til en pige. Du kan som min. godt køre med 25-30 kg. Stop half-assing. :tongue:

2) Cristal'en var fra '02 ikke '00. :wink:

1) Da jeg aldrig før har lavet DB rows var jeg lidt bange for at lægge for hårdt ud, da jeg nødig vil blive skadet, men indrømmer da at det lige var nemt nok. Og så havde jeg været på youtube og set ham her:

og eftersom han ser ud til at anstrenge sig lidt med så små vægte, gættede jeg på det var deromkring jeg lå. Men super med input, så jeg kan få gjort tingene ordentligt :-)

2) Mente også af den var fra 02, men blev i tvivl og fik overbevist mig selv om at den var fra 00, ved ikke hvorfor ;-)

Nå men til dagens træning, mandag 24/5:

Fitness DK på Nørrebro er propfyldt i dag. Så efter at have fået en sludder med KristianS bliver jeg enig med mig selv om at jeg ikke magter at stå og vente på div bænke og vægte, specielt fordi centeret lukker tidligt, og gider ikke haste igennem øvelserne. Så jeg skubbede træningen til i morgen, og tog noget cardio i stedet. 30 min i højt tempo på cross-trainer. 10 min på cykel i højt tempo - lige for at få løsnet lidt i benene. Og så 10 min på romaskine i medium tempo, og så bare hjem derefter.

Da træningen ikke var så spændende i dag, vil jeg fortælle om dagens kost og weekendens strabadser :-D

Dagens kost:

Morgenmaden bestod af en portion yoghurt med havregryn. Og en banan op ad formiddagen.

Min middagsmad blev en omelet af 4 æg, 4 store champignoner, 1 peberfrugt og 5 klumper frossen spinat. Til omeletten fik jeg et stykke laks, der havde været i ovnen, med lidt kryderier.

Aftensmaden blev lidt mere simpel, i form af 2 stykker rugbrød med hytteost og skinkestrimler, samt en ½ agurk.

Og så til weekenden :-D

Fredag blev jeg hentet af en Bro, og så kørte vi ud for at handle ind til elektronisk karneval. Først i Harald Nyborg, hvor vi købte nogle rigtig fine campingstole til 28 kr/stk, så i Silvan efter en flamingotønde til at holde øl kolde, så Føtex efter Somersby og øl, til slut forbi McDonalds og hente is til tønden :-D Dernæst satte vi os op i fælledparken og hørte lidt lækker blip blop musik, og ventede til de andre Bro's fik fri fra arbejde/kom hjem fra træning. Så begyndte det ellers at tage fart. Først fyrede vi den af i Fælledparken, hvor en masse fede Dj's spillede noget rigtig fed progressiv House. Vi blev derefter enige om at tage i byen. Først blev det til Zen hvor vi fyrede den af med Champagne, grey goose og Brodans i stor stil. Da vi havde hoppet lidt rundt, trak de gardinerne for, så vi holdt vores egen fest. Da vi så syntes vi var færdige med at tosse rundt for os selv, var det eneste rigtige at tage ind på Mirage og kigge på nogle letpåklædte numsepiger. På Mirage blev det til lidt drinks og lidt kiggen på Silikonebryster, men efter lidt tid blev vi enige om at IN IN IN var et bedre sted at fyre den af! Så turen gik mod IN til tramp og sure dørmænd. Da klokken så blev 7 var det tid til at vende hjem.

Lørdag startede ud stille og roligt som fredag, med lidt hygge og lidt reparationsøl. Men som dagen skred frem og flere og flere Bro's entrerede Fælledparken, blev stemningen højere og højere. Området omkring karnevallet var godt pakket med mennesker, men specielt et type folkefærd var der mange af, Amagerfolket. Der var rigtig god stemning og folk fyrede den af. Men specielt en Dj skilte sig ud. Rune RK spillede alt for vildt. Relativt poppet, men manden er en gudsbegavet crowdpleaser, han forstår virkelig at få fyret godt op under folk. Der var pakket foran scenen og folk fyrede den 100 Brocent af! Da der så ikke var mere at drikke i vores tønde, blev vi enige om at vi skulle tage hjem til SimonHP og fyre den af, og som sagt så gjort. Her stod den på en masse Rom og mere Brodans. Da klokken var 3, var folk begyndt at blive OFF, lige bortset fra nogle enkelte, der tog på Zen, og vi blev enige om at skilles.

Søndag stod i afslapningens tegn. Jeg vågnede på Lagoons sofa, og så satte vi en film på. Mens han var ude og træne, snuppede jeg lige en film mere :-D Hen på eftermiddagen blev jeg hentet af en Bro og vi blev enige om at vi skulle i biffen i stedet for at tage i Fælledparken, og samtidig højst sandsynligt ende med at fyre den af igen. Filmvalget stod på Clash of the Titans, som alt i alt er en rigtig fin film. Jeg kunne specielt godt lide Mads Mikkelsens rolle, dog irriterer det mig lidt at hans engelske lyder så dårligt. Men handlingen er god og den ligger sig fint op ad de gamle græske historier, uden at følge dem helt. Det eneste problem jeg syntes den havde var at 3D effekten ikke virker specielt godt, som den eksempelvis gør i Avatar. Men jeg har ladet mig fortælle at hvor Avatar er filmet i 3D, er 3D effekten lagt på efter Clash of the Titans er filmet færdig. Avatar havde jo nok også et lidt større budget end Clash of the Titans :-) Så alt i alt en god og underholdene film, hvor man kan slå hjernen fra og stadig følge med. Se den hvis du godt kan lide fede kampscener og bare har hørt en lille smule efter i Oldtidskundskab ;-) Men hvis du går efter en god og eftertænksom historie eller stort skuespil, så vil jeg anbefale at du vælger en anden film.

Det var alt for mig denne gang.

Peace out!

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost:

Min middagsmad blev en omelet af 4 æg, 4 store champignoner, 1 peberfrugt og 5 klumper frossen spinat. Til omeletten fik jeg et stykke laks, der havde været i ovnen, med lidt kryderier.

Tak for lidt fif til min, for tiden, yndlingsspise - æggerøre!

Fredag blev jeg hentet af en Bro, og så kørte vi ud for at handle ind til elektronisk karneval. Først i Harald Nyborg, hvor vi købte nogle rigtig fine campingstole til 28 kr/stk, så i Silvan efter en flamingotønde til at holde øl kolde, så Føtex efter Somersby og øl, til slut forbi McDonalds og hente is til tønden :-D

Fornem forberedelse og stolene var tilmed gode at sidde i!

Link to comment
Share on other sites

1) Da jeg aldrig før har lavet DB rows var jeg lidt bange for at lægge for hårdt ud, da jeg nødig vil blive skadet, men indrømmer da at det lige var nemt nok. Og så havde jeg været på youtube og set ham her:

og eftersom han ser ud til at anstrenge sig lidt med så små vægte, gættede jeg på det var deromkring jeg lå. Men super med input, så jeg kan få gjort tingene ordentligt :-)

Hvis jeg nogensinde ser dig træne som ham der, så ryger du over knæet. Det er bodybuilding, det her. Ikke fitness. :tongue:

Tak for en forrygende weekend, bro. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå nu fik jeg ikke lige logget sidst, så her kommer to træningspas i samme post:

Tirsdag d. 25/5-10:

FDK Nørrebro

Opvarmning: cykling fra arbejde

Bænkpres

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Skrå bænk

8 x 18 kg i hver hånd

8 x 18 kg i hver hånd

8 x 18 kg i hver hånd

8 x 18 kg i hver hånd

Fliers

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

Skulder i maskine

8 x 32,5 kg

8 x 32,5 kg

8 x 32,5 kg

8 x 32,5 kg

Triceps med torv

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

Dips

3 x BW

3 x BW

2 x BW

Forlår i maskine

8 x 25 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

8 x 25 kg på hver ben

Droppede cardio, da jeg havde ondt i benene efter mandag, og var virkelig træt og sulten. Aftensmaden bestod af samme slags omelet som mandag, dog med en lidt løg og ost i, hvilket klart kan anbefales :-)

Onsdag d. 26/5-10

FDK Nørrebro - Mødte i dag JesperBRO, som gav mig en dejlig opskrift på hytteost med tun, SimonHP og Jens Pecks

Træk til bryst med torv/stang

8 x 54 kg

8 x 54 kg

8 x 54 kg

Bendover row

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

DB row

8 x 24 kg med hver hånd

8 x 24 kg med hver hånd

8 x 24 kg med hver hånd

rygbøjning i maksine (øvelse for lænden)

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Biceps maskine

8 x 20 kg

8 x 20 kg

8 x 20 kg

DB curls

8 x 12 kg (med hver arm)

8 x 12 kg

8 x 12 kg

8 x 12 kg

Baglår i maskine

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

Mave i stativ (med lille hældning)

20 x BW

15 x BW

15 x BW

Mave (maskine hvor man trækker benene op under sig)

15 x BW + 10 kg (lige)

15 x BW + 10 kg (skrå venstre)

15 x BW + 10 kg (skrå højre)

15 x BW + 10 kg (lige)

15 x BW + 10 kg (skrå venstre)

15 x BW + 10 kg (skrå højre)

Mave i maskine

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Cardio: 20 min på crosstrainer i højt tempo

Efter 2½ time i centeret havde sulten meldt sig, så aftensmaden bestod af 2 bagte kartofler og en hakkebøf.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/5-2010

FDK Nørrebro

Opvarmning: cykling fra arbejde

Bænkpres

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Skrå bænk

8 x 20 kg i hver hånd

8 x 20 kg i hver hånd

8 x 20 kg i hver hånd

8 x 20 kg i hver hånd

Fliers

8 x 13 kg i hver hånd

8 x 13 kg i hver hånd

8 x 13 kg i hver hånd

Skulder i maskine

8 x 35 kg

8 x 35 kg

8 x 35 kg

8 x 35 kg

Triceps med torv

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

8 x 26 kg

Forlår i maskine

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

Lidt let cardio i form af 10 min på romaskine.

Smutter ned og træner nu, så logger nok igen senere i dag :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu har jeg stået lidt stille med opdatering af log, og jeg har lovet SimonHP at komme i gang igen :-)

Siden sidst har den stået på træning 4 gange i sidste uge, men i denne uge har jeg stået lidt stille. Det irriterer mig selv en del, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde overskuddet, af en eller anden mærkelig grund (jeg giver vejret skylden :-)). Det positive er dog at jeg har holdt kosten sund og protein rig, og jeg stadig cykler på arbejde. Men jeg skulle gerne komme i gang med at træne igen lørdag eller søndag.

Og tak for sidst i øvrigt :tongue: Jeg nåede i mål, hvad med dig?

Jeg er lidt i tvivl om jeg nåede målet, men jeg husker jeg drak 2 gyldne damer til sidst, og det ville jo være dumt hvis jeg ikke var færdig! Og så har jeg også fortalt folk om natten, da jeg tog i byen at jeg blev færdig, så mon ikke jeg klarede det? Til dem af jer der ikke ved hvad dette handler om: Vi mødtes 15 gutter hjemme fra Tommerup (lille flække på fyn) om morgenen kl 10 i Fælledparken. Her havde vi hver især medbragt en kasse øl. Så gik det ellers ud på at se om man kunne drikke denne kasse øl i løbet af en dag. Der var naturligvis indlagt spurtpræmier ved 5, 10, 15, 20 og en overordnet præmie til ham der først nåede 30 øl. Mit mål denne dag var at blive først færdig, men da jeg fik lagt for langsomt ud, var dette ikke muligt. Men ved 23.30 tiden blev jeg færdig med min kasse øl, og drak mig to gyldne damer, og tog på ZEN. Her opholdt jeg mig i ½ time, hvorefter jeg måtte tage en taxa hjem, da der ikke var mere energi tilbage :-D

Alt i alt en rigtig dejlig dag med en masse BRO-hygge, rundbold, solskin, human BB og øl.

http://dl.dropbox.com/u/1924381/asstothegrass.gif

Ellers er der ikke sket så meget siden sidst. Jeg nåede heldigvis lige et par dage med Distortion, inden jeg skulle til fyn for at fejre min søsters 20'års fødselsdag. Dog skal siges at jeg hellere ville have været blevet i KBH og fyret den af til Distortion, men lidt hygge med familien var nu også ok.

Denne weekend står den igen på BRO-hygge lørdag, inden der er Housewarming på Amager :-D

/Kim

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg i gang igen med noget god styrketræning. Mandag blev en god cykeltur, på min nyligt lavede racer :-)

Tirsdag 15/6-2010

FDK Nørrebro

Opvarmning: cykling fra arbejde

Bænkpres

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

Skrå bænk

8 x 19 kg i hver hånd

8 x 19 kg i hver hånd

8 x 19 kg i hver hånd

8 x 19 kg i hver hånd

Fliers

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

Skulder i maskine

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

Triceps med torv/stang

8 x 31 kg

8 x 31 kg

8 x 31 kg

8 x 31 kg

Forlår i maskine

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

8 x 45 kg

Nu er jeg også startet med at drikke protein-shakes med Vanilie efter træning. Jeg syntes umiddelbart det smager fint, men det sætter godt nok gang i maven ;-)

Maden de sidste 2 dage har bestået af, god portion havregryn til morgenmad, et par bananer som mellemmåltid, 2 stykker rugbrød med leverpostej og agurk til middag og aftensmaden bestod af 2 kyllinglår med salat (salat, løg, peber, champignon) og en mango frugt til dessert.

Jeg har været lidt træt af at jeg har så dårlig rygrad, og ikke kommer afsted, de dage hvor jeg mangler overskuddet! Men til gengæld var det en god motivationfactor i går. Jeg er simpelthen nødt til at få arbejdet på mit motivationsproblem, da det altid er derfor jeg er stoppet, hver gang jeg er kommet godt i gang :-( Jeg tror simpelthen det handler om hvor mit fokus har været hidtil. Jeg er nok nødt til at tænke længere ud i fremtiden, i stedet for at være træt af at de gode resultater ikke bare kommer over-night! Men nu starter en BRO med at træne sammen med mig. Han har samme mål med træningen som jeg, så det burde kunne give lidt motivation/pligtfølelse til at komme afsted, også når det er svært :-D

/Kim

Link to comment
Share on other sites

Pics?

Af hvad? Cyklen eller mig i cykkelshorts? :-D

Man farter bigtime! laugh.gif

I Sharted! ;-)

Onsdag d. 16/6-2010

Træning FDK Nørrebro

Opvarmning: 6,5 km cykling

Træk til bryst med torv/stang

8 x 54 kg

8 x 54 kg

8 x 54 kg

8 x 54 kg

Bendover row

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

DB row

8 x 24 kg med hver hånd

8 x 24 kg med hver hånd

8 x 24 kg med hver hånd

rygbøjning i maksine (øvelse for lænden)

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Biceps med torv/stang

8 x 21 kg

8 x 21 kg

8 x 21 kg

DB curls

8 x 11 kg (med hver arm)

8 x 11 kg

8 x 11 kg

8 x 11 kg

Baglår i maskine

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Mave i stativ (med lille hældning)

20 x BW

15 x BW

15 x BW

Mave (maskine hvor man trækker benene op under sig)

15 x BW + 10 kg (lige)

15 x BW + 10 kg (skrå venstre)

15 x BW + 10 kg (skrå højre)

15 x BW + 10 kg (lige)

15 x BW + 10 kg (skrå venstre)

15 x BW + 10 kg (skrå højre)

Så en ok omvej hjem på raceren, lige nok til at få pulsen godt op og lidt sved på panden.

Link to comment
Share on other sites

Det er altså god volumen du har på dine træningspas - skal sgu nok give resultater hvis kosten også spiller smile.gif

Kim er heldigvis god til at høre efter. :smile:

Men godt arbejde, bro, og som Simon rigtig nok skriver, så kommer det helt sikkert til at give et rigtig godt afkast. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17/6-2010

FDK Nørrebro

Opvarmning: 6,5 km cykling fra arbejde

Bænkpres

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

8 x 55 kg

Skrå bænk

8 x 21 kg i hver hånd

8 x 21 kg i hver hånd

8 x 21 kg i hver hånd

8 x 21 kg i hver hånd

Fliers

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

8 x 12 kg i hver hånd

Skulder i maskine

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg

Triceps med torv/stang

8 x 31 kg

8 x 31 kg

8 x 31 kg

8 x 31 kg

Forlår i maskine

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Maden bestod af stor portion havregryn til morgenmad, et par bananer til mellemmåltider, 3 stykker rygbrød med leverpostej og agurk og aftensmaden bestod af 2 kyllinglår med æggerøre (3 æg, 5 champignon, ½ løg, 1 peberfrugt, 3 klumper frossen spinat og lidt ost)

I dag gik det ikke så godt til morgenmad :-) Der var brød på jobbet, så det blev til 3 stykker franskbrød (dog den grove franskbrød) med ost og et stykke wienerbrød, men det må jeg bare hævne i centeret senere ;-)

Møz

Kim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share