Var det bedre dengang for år tilbage?


Roland
 Share

Recommended Posts

jeg har læst denne her artikel af TJ http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=364

Jeg har tænkt mig at træne dette progam...

Jeg har nogle spørgsmål:

Hvad er Dumbell pullovers? (har trykket på manden på getbig, men kan ikke finde øvelsen).

Kan man smide dødløft i programmet??

Kan jeg træne incline db pres i stedet for bænkpres???

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne jeg bestemt! Synes det var et rigtig godt program og tog faktisk en omgang til da jeg var så glad for det ;) Men selvfølgelig havde jeg ikke lige så stor fremgang som allerførst, men dette kunne måske også skyldes at jeg er en hardgainer og nok ikke lige fik nok indenbords i anden omgang.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes ikke der er behov for en bryst øvelse mere, 9 sæt bænk + 9 sæt mp er ok til bryst i min bog, hvis du ikke synes det, kunne du lave en variant af bp som incline, decline evt med db, måske med pause i bunden. osv mange muligheder ;).

hvis du gerne vil havde dødløft med og du har mod på det, kunne du jo bare skifte pull over ud med den. hvis det så bliver for hårdt i længden kan du jo skifte mellem squat og dl som allerede foreslået.

jeg ville dog give det en chance med begge hver dag, evt lave den rumænske variant 1 eller 2 dage.

vh bri

Link to comment
Share on other sites

Kunne du bruge programmet til nået??

Har I nogen bedre forslag til en anden bryst øvelse end dumbell pullover??

Jeg synes, programmet ser godt ud. Baseret på sæt og reps (3 x 10).

Det minder jo om det som jeg kørte for år tilbage dog ikke præcis de samme øvelser.

Jeg kører faktisk noget 5 x 5 og indføjer noget 3 x 10 inspireret af artiklen,

fordi jeg ikke kan finde ud af om 5 x 5 eller 3 x 10 er bedst, men 5 x 5 kan vel tages med tungere vægte.

Jeg har også haft meget fornøjelse af dumbell pullover som på min avatar.

Det føles som den også gør noget ved triceps, og jeg har tidligere efterfulgt den med lying triceps extension.

Jeg ser det mest som et BB program, selv om det er i styrkeforumet.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share