Hvad med skulderen ?


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Jeg er nået frem til at jeg ikke kan køre tung military samme dag som tung bryst .. der er simpelthen ikke mere at give af i front-delten.. jeg kunne så lave military på min lette bryst dag, men det ville så taxere skuldrene henholdsvis tungt-mellem-tungt (jeg kører et LMH system for bryst træningen) .. vader jeg ikke direkte ud i noget overtræning af delt'sne eller noget, hvis jeg tager denne approach ? Ville det bedste være at tage 'til takke' med det jeg kan løfte tungt på tung-bryst dag, og så måske køre lidt mere volumen på skuldrende, og fokusere mindre på styrken i denne gruppe ?

Hvad synes i :) ?

Link to comment
Share on other sites

"Jeg supplerer tung bryst med hændvægts-skulder efter denne artikel i Getbig og laver næsten aldrig military.

Henning "

Samme her, kører kun militærpres i perioder.

For mit vedkommende har det vidst sig, at tunge pressøvelser til brystet giver frontdeltaen hvad den skal ha´. Supplerer jeg for meget med pres over hovedet, har jeg tendens til at overtræne skulderen, med inflamationer i skulderledet som følge.

Her kunne det være interessant at høre hvad vores "snart verdensmester" i bænk (vi krydser fingre), Niels

har af erfaringer. Hans skulder bliver udsat for en stor belastning.

Træner Niels militærpres ??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share