Ab Rollar Wheel


Sixpackfreak
 Share

Recommended Posts

Hej (:

Det skal først lige siges at min kost er fuldstændig iorden, spiser masser af proteiner hver dag, og har en lav fedtprocent.

Jeg har trænet en masse cirkel træning for at få alle mine muskler i min krop til at blive sunde og stærke. Jeg har også trænet AB Rollar, da mange siger man kan få six pack af den. Men jeg ved bare ikke hvordan man kan få six pack med sådan en. Hvis der er nogle som har et pogram til mig så ville det bare være super!

Emil

Link to comment
Share on other sites

AB roller/evil wheel er en god øvelse for mavemusklerne.

Når du kører øvelsen er det vigtigt at du spænder op i maven, ellers går den i lænden. Kør den med knæene i gulvet til at starte med.

Begynd med nogle få gentagelser og suppler med almindelige mavebøjninger med vægt på brystet eller bag nakken. Efterhånden som du bliver stærkere, kan du køre flere sæt med evil wheel og evt. også køre skråt fremad (først til den ene side og derefter til den anden side).

Tjek dette link: http://www.beastskills.com/AbWheel.htm

Der er en udmærket og pædagogisk forklaring

Link to comment
Share on other sites

AB roller/evil wheel er en god øvelse for mavemusklerne.

Når du kører øvelsen er det vigtigt at du spænder op i maven, ellers går den i lænden. Kør den med knæene i gulvet til at starte med.

Begynd med nogle få gentagelser og suppler med almindelige mavebøjninger med vægt på brystet eller bag nakken. Efterhånden som du bliver stærkere, kan du køre flere sæt med evil wheel og evt. også køre skråt fremad (først til den ene side og derefter til den anden side).

Tjek dette link: http://www.beastskills.com/AbWheel.htm

Der er en udmærket og pædagogisk forklaring

Tak for hjælpen! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share