Hvorfro rykker vægten sig ikke?


ninaj
 Share

Recommended Posts

Er igang med at tabe mig. vejer 57 kg og er 177 høj så trænger til at smide mindst 15 kg. problemet er at vægten ikke går ned.

Min kodst.

Morgenmad: 1/2 grapegrugt og 1 liter vand

Mellemmåltid: 1/2 gulerod og 1/2 liter vand

Frokost: Een skive rugbrød uden smør med agurkeskiver, der til 1 tomat, 1 stykke agurk og 1/2 liter vand

Eftermiddag: 1/2 gulerod

Aftensmad: En stor portion gulerodssalat med 15 gram rosiner og 1/2 liter vand.

Aften: 1/2 grapefrugt.

Håber i kan hjælpe mig til at vælge nogen ting fra, så jeg indtager færre kalorier og dermed taber mig,for vægten, den står stille.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du taber dig ret meget mere bliver du jo direkte undervægtig! Tror du ikke hellere du skulle tage en snak med din læge, angående dine nuværende spisevaner. Det var i hvert fald hvad min kæreste gjorde da hun kunne mærke at hendes spiseforstyrrelse var på vej tilbage.

Nu siger jeg ikke at du har nogen som helst forstyrrelser af nogen art, men så alligevel!

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver en is hvis du kan smide 15 kilo!

Tror du skal droppe dit rugbrød og dine grapefrugter, også måske drikke 2 liter vand MERE til hvert måltid. Derudover ville det nok være godt hvis du kunne løbe ca. 50-60 km om dagen, så du kan forbrænde nogle kalorier! Når du så har løbet, så tag 3 timers crossfit. Sørg også helst for 14-15 timers søvn hver 16 time.

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver en is hvis du kan smide 15 kilo!

Tror du skal droppe dit rugbrød og dine grapefrugter, også måske drikke 2 liter vand MERE til hvert måltid. Derudover ville det nok være godt hvis du kunne løbe ca. 50-60 km om dagen, så du kan forbrænde nogle kalorier! Når du så har løbet, så tag 3 timers crossfit. Sørg også helst for 14-15 timers søvn hver 16 time.

Problemet er at jeg allerede træner en del. Går i fitnesscenter og går til spinning hver anden dag, hver gang to timer. Derudover kører jeg de dage hvor jeg ikke laver spinning, på crosstrainer 2 timer. Derudover cykler jeg til og fra fitness hver gang. Så ja, jeg gør sgu noget for det.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Som der bliver nævnt, er måske en god idé, hvis du søger læge eller tænker tingene godt igennem. Hvordan du, med de tal du skriver - vægt/højde, er kommet frem til, du skal smide 15 kilo, er direkte underligt. Har du fået at vide, du bør tabe dig, eller er det helt din egen idé?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville bytte din morgen grapefrugt ud med en gang havregrød om mandagen, yoghurt om tirsdagen, müsli med letmælk om onsdagen, torsdag en klemme rudbrød med let ost, fredag begynder du forfra ...

Formiddag en banan

Frokosten ændres til 2 skiver rugbrød, med en kartoffel tomat, et stykke agurk + halv ds tun

Eftermiddag et æble - bytter næste dag med formiddag

Aftensmad en portion kylling, laks, grød, magert kød, avokado med rejser etc på skiften dage. Med kartofler (gem een til forkosten næste dag) og andet grønt.

Aften jordbær med yoghurt nat. el.lign.

Drik alt det vand som du plejer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share