Avancerede maveøvelser og program til overkrop


qLasse
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg er en dreng på 16 år og jeg har trænet mave siden omkring Januar. Det har ikke været lige seriøst hele tiden men jeg har da fået stærke muskler af det.

Men nu er det sån at jeg når mit medlemsskab i træningscenteret udløber ikke gider at forlænge da pga tidsmangel, men jeg vil stadig gerne beholde en flot overkrop.

Når jeg så ikke har været nede og træne tager jeg hver aften mavebøjninger med en håndvægt foran brystet, og det har også virket fint, men nu kan jeg ikke få mere vægt på den. Jeg har 23 kilo på, og det er max. Det er ikke længere hårdt at træne, jeg kan tage 20-25 mavebøjninger pr sæt, så det er jo logisk det ikke er hårdt nok.

Her er så mit spørgsmål:

Er der andre, mere avancerede og hårde øvelser til mave som man kan gøre derhjemme?

Og dernæst for at få hele overkroppen med har nogen så evt. link til at program der også kan gøres derhjemme.

Jeg ved jeg kan træne bryst og biceps ved armbøjninger, men så er jeg også blank.

Tak på forhånd

/Lasse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share