NFL fantasy football


Prehn
 Share

Recommended Posts

kom igang med at joine MOL ligaen.

Den er at finde på NFL.com

ligaen hedder MOL og password er assslut

mit hold er Copenhagen Heavy Squatters

jeg har modificeret meget lidt på reglerne fra sidst. Jeg synes det var lidt uretfærdigt for folk der havde en running back der løb den hele vejen op af banen, og så bliver fede meyer skiftet ind og laver et 1 yard TD løb og får ligeså meget som ham der løb den 60 yards op af banen. Jeg har derfor sat TD løb og kast ned til 4 istedet for 6 point. De korte field goals er også sat ned (mest fordi jeg ikke synes kickerne skal have alt for meget indflydelse på fantasy kampene). Derudover får man også -1 for at blive sacket. Det er ikke alverden, da linjen er mest hovedsagelig, men som QB må man også se sig lidt for

jeg frygter NFL.com har lidt rod i deres bruger konti. Jeg kunne godt logge ind på NFL.com med min gamle konto, men kunne ikke komme ind i fantasy systemet (jeg synes også det ser anderledes ud end sidst, så det er nok seperat nu). Jeg oprettede mig dog bare, og fik lavet ligaen. Derfor fortvivl ikke, hvsi i kan logge ind med jeres gamle konto, men ikke kan komme ind i fantasy systemet og give den en skalle.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Der er pt. kun 4 der har meldt sig til....jeg ved vi er flere herinde der følger med i NFL, KOM IGANG!!!!!. TV2s NFL picks er sjovt, men fantasy football er gennemført blæret. Man kan ikke lade være med at smugkigge på sin fantasy kamp under næsten hvert spilstop.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er virkelig ved at blive desperat her. :crazy:

Jeg har oprettet en profil på fantasy. Herefter har jeg applyet til mol league. Prehn har fået en mail, hvor der står han skal sende log in (som i indlæg 4). Hvad skal jeg gøre nu, for at få startet et team i MOL league?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er virkelig ved at blive desperat her. :crazy:

Jeg har oprettet en profil på fantasy. Herefter har jeg applyet til mol league. Prehn har fået en mail, hvor der står han skal sende log in (som i indlæg 4). Hvad skal jeg gøre nu, for at få startet et team i MOL league?

Når du er logget ind på Fantasy siden, kan du i højre siden vælge et link der hedder 'I've reveice an invite' Det skal du trykke på, så har du muligheden for at indtaste liga id og password. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg har sat draft datoen til 6 september, og jeg fik rettet draft måden til autopick istedet for offline draft - det var blevet noget forfærdeligt rod. Iøvrigt er der stadig 4 pladser tilbage i ligaen, så se at komme ud af busken. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig, eller er der ikke blevet draftet?

Cains meldte sig ikke til.Det lidt problemer med draften, da alle hold skal have en ejer, før draften kan gå igang. Jeg har nu slettet Team 13, 14, 15 ,16 og sat draftdatoen til idag, og vi er nu 4 divisioner a 3 hold istedet.

derfor ;-)

Link to comment
Share on other sites

Et okay draft set med mine øjne, dog havde jeg gerne set Rodgers lande på mit hold.

Men så må jeg jo nøjes med Peyton Manning :tongue:

Ochocinco, Welker, Maclin, TJ, Vernon Davies og Burleson er en ganske fornuftig receiver gruppe.

Regner med at Jets D henter en del point til mig, nu hvor Revis er med igen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share