NFL fantasy football


Prehn
 Share

Recommended Posts

Stig S <--- foretager man ingen draft ændringer er draften sat efter ekspert vurderinger. donprehn glemte også draften sidste år, og havde en heldig draft alligevel. Dog er det selvfølgelig en god ide selv at drafte, så man bla. kan fravælge folk der er langtidsskadede

Link to comment
Share on other sites

Sådan.. Vandt min første fantasy kamp ever.. Stort.

Lige et rookie spørgsmål: Hvis jeg vil trade en "fri" spiller til mit hold, men en af Jer andre er kommet på samme ide. Hvad afgør hvem der får spilleren? Håber i forstår mit spørgsmål. :innocent:

Den der har det laveste Waiver får spilleren. Du kan se hvad nummer du har, hvis du går ind på stillingen. Jo, lavere du er placeret i ligaen des lavere Waiver. Derfor har fx hr. Holm Waiver 12.

Link to comment
Share on other sites

Den der har det laveste Waiver får spilleren. Du kan se hvad nummer du har, hvis du går ind på stillingen. Jo, lavere du er placeret i ligaen des lavere Waiver. Derfor har fx hr. Holm Waiver 12.

Hvilket godt kan være jævnt irriterende, men man må jo tage det sure med det søde, selvom det er bedre at vinde kampene og samtidig ligge så lavt som muligt på rangeringen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sådan, er da slem tilfreds med at være 3 og 1 som rookie. :4thumbup:

Hvem tror I på der kan gå all the way i år?? Jeg hælder lidt til Packers. Rodgers er cool..

Og lige til Anders Holm.. "I'll have the penne arrabiata" Er det lige den pastaret jeg tænker på det er? og i så fald how do you make it? :)

Link to comment
Share on other sites

Efter 4 runder ser playoff picture ud som vist nedenfor.

Der mangler dog 9. runder endnu så meget kan ske.

Ja meget kan ske endnu.. Syntes selv jeg har været liidt hårdt ramt af en dårlig Waiver placering.

Det er ikke mange af de spillere jeg har ønsket af tilføje, jeg rent faktisk har tilføjet.

Men sådan er det jo når man vinder... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja meget kan ske endnu.. Syntes selv jeg har været liidt hårdt ramt af en dårlig Waiver placering.

Det er ikke mange af de spillere jeg har ønsket af tilføje, jeg rent faktisk har tilføjet.

Men sådan er det jo når man vinder... :tongue:

Ja, men du er stadig ranket tre, så det er vel egentlig fint nok. Det vigtigste er at skrabe sig med i playoffs også kan alt ske.

Link to comment
Share on other sites

Att: Anders

well, han fik jo ikke nogle receptions imod dolphins så måske havde BB allerede set sig sur på ham? han vil jo nok være ret højt prioriteret i vikings så det kan jo også være Moss' værdi stiger i fantasy.

Welker og Brady tror jeg tilgengæld går godt tilbage

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Att: Anders

well, han fik jo ikke nogle receptions imod dolphins så måske havde BB allerede set sig sur på ham? han vil jo nok være ret højt prioriteret i vikings så det kan jo også være Moss' værdi stiger i fantasy.

Welker og Brady tror jeg tilgengæld går godt tilbage

I kampen mod Dolphins var der meget ofte, hvis ikke hver gang, dobbelt team på Moss.

BB forklarede det egentlig meget godt:

"The passing game (Monday) night is the same way the passing game has been for the last 10 years," Patriots coach Bill Belichick said Tuesday, before the trade-talk news broke. "You call a pass pattern, you have multiple receivers running various routes and, based on the coverage and the matchups, the quarterback decides where the best opportunity, leverage, space on the pattern is, and that's who he throws to.

"That's the way it always is. That'll never really change."

BB og Patriots havde før Moss ikke nogen receiver af hans kaliber, og de klarede sig stadig fint. Brady er så god, at han godt kan uden Moss, måske kommer der ikke mange lange kast ned ad banen, men hey, Moss har indtil videre kun 9 grebne bolde i sæsonen. Det er ret gennemsnitligt, hvis ikke under...

Link to comment
Share on other sites

Wauw..! :blink:

Det ser ud til at jeg, trods en P. Manning der laver <25 point, Et samlet antal point på 4 fra 2 RB og en WR, alligevel vinder min fantasy kamp...

Er p.t. 20 point foran, og det er kun mit og hans forsvar, henholdsvis Jets og Vikings, der mangler at spille...

At jeg så har 2 WR der begge laver +7 point, og en RB der laver næsten det dobbelte af en af mine aktive RBs, på bænken, er bare dårlig management... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share