Hjælp


RrMadsen
 Share

Recommended Posts

Jeg har et spørgsmål/problem jeg ikke helt kan finde ud af.

Jeg er en slank pige, dog med former. Over noget tid har jeg dog taget lidt ekstra på ude på hofterne og det er jeg ikke helt tilfreds med.

Er det muligt for mig at tabe mig kun i det område, uden at jeg taber mig over brystet? Eller vil jeg helt naturlig tabe mig der hvor der er mest fedtvæv som er i mine bryster?

Hvis jeg træner mave, balle, lår går det så også ud over mit bryst, da jeg meget gerne vil beholde fylde der?

Håber i kan hjælpe,

Link to comment
Share on other sites

Det afgøres meget af dine gener, så både når du tager på og når du taber dig er det i høj grad dine gener, der bestemmer, hvor fedtet sætter sig/forsvinder fra.

Du kan altså ikke bestemme dig for KUN at smide fedtet på hofterne og så lave nogle øvelser, der slet ikke berører andre dele af kroppen :smile:

Morten Zacho har skrevet en artikel her på MOL om et videnskabeligt studie, der TEORETISK bekræfter at punktslankning dog kan lade sig gøre. Du kan læse om studiet og nogle andre artikler (links i bunden) om vægttab på:

http://www.motion-on...unktslankning?/

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share