Made in The Gym®©


Nick_BB
 Share

Recommended Posts

Shiit jeg er sulten :devil:

Det er nemlig det, der holder mig igang(selvom jeg lige er startet, lol).

Man kan få bogen af mig, hvis man spørger pænt :cool:

Har du den liggende på PC'en? I så fald kunne det være lækkert nok hvis du gad sende den :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes faktisk det er en yderst nem diæt at overholde, nok fordi det hele er så struktureret. Man er heller ikke ligeså sulten i starten af uge pga den massive carb-up i weekenden. Det begynder først at blive modbydeligt på 3. dagen og på 4. dagen kan man næsten allerede dufte sine carbs, hvilket gør at forventningens glæde tager over for sulten. :wink:

Ja, men nu har jeg jo ikke haft carb-loading i weekenden, da jeg lige er startet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe… Jeg havde glemt et 2 tal.

"Man er heller ikke ligeså sulten i starten af uge 2 pga den massive carb-up i weekenden."

Jeg har det lige omvendt. Når jeg har carbet up er jeg næsten konstant sulten men efter en uge eller 2 med lowcarb så mærker jeg næsten intet til sult længere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det lige omvendt. Når jeg har carbet up er jeg næsten konstant sulten men efter en uge eller 2 med lowcarb så mærker jeg næsten intet til sult længere :wink:

Samme tendens her - carbs gør mig mere sulten. Jeg kan spise et kæmpe måltid - men indtager jeg lidt hurtige carbs bagefter bliver jeg sulten 5 minutter efter.

Link to comment
Share on other sites

AAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!11

Jeg har DOMS i pecs og delts ..

Mine ben er ved at falde af og jeg har ondt i hovedet ..

Depletion Workout 2/2

Hack Squat

20 x 140

15 x 140

15 x 140

15 x 140

15 x 140

Leg Extensions

20 x 60

20 x 50

20 x 50

20 x 45

20 x 35

V-Bar Pushdowns

20 x 45

20 x 45

20 x 40

20 x 40

20 x 35

20 x 35

20 x 35

20 x 35

20 x 35

20 x 35

Hammer Curls

20 x 13,5 kg

20 x 11 kg

20 x 8 kg

20 x 8 kg

20 x 8 kg

20 x 6 kg

20 x 6 kg

Crunches

16 x bw

15 x bw

post-15513-018086600 1283377347_thumb.pn

Link to comment
Share on other sites

Hahaha det er underholdende at følge lidt med i UD2 :tongue:

Damn you! :laugh:

Mine ben er ikke faldet af endnu, men det varer ikke længe, haha.

Edit: LOL, i nat drømte jeg, at jeg kom til at spise to chokoladekiks under diæten - jeg gik totalt i panik og tænkte, at jeg aldrig kan gennemføre den :blink::laugh:

Edited by Nick_BB
Link to comment
Share on other sites

Edit: LOL, i nat drømte jeg, at jeg kom til at spise to chokoladekiks under diæten - jeg gik totalt i panik og tænkte, at jeg aldrig kan gennemføre den :blink::laugh:

Haha, det er ikke nemt kun at spise 1500 kcal om dagen! :tongue:

Men jeg håber du holder det alligevel! Bliver spændende at se hvad resultatet i så fald bliver :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler lidt, at jeg har taget lidt fedt på, på maven de sidste to dage, men det er nok noget, jeg bilder mig selv ind.

Det er slet ikke noget du bilder sig selv ind. Du ser med stor sandsynlighed federe ud end for et par dage siden. Dine fedtceller er begyndt at mobilisere triglycerider, hvilket gør fedtet løst og faktisk får dig til at se federe ud. Samtidig er der ikke (eller burde ikke) være synderlige mængder af glycogen tilbage i dine muskler, hvilket får dem til at se flade ud.

You're on the right track! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det, der får dig til at "føle" det?

Læs Anders' post :smile:

Det er slet ikke noget du bilder sig selv ind. Du ser med stor sandsynlighed federe ud end for et par dage siden. Dine fedtceller er begyndt at mobilisere triglycerider, hvilket gør fedtet løst og faktisk får dig til at se federe ud. Samtidig er der ikke (eller burde ikke) være synderlige mængder af glycogen tilbage i dine muskler, hvilket får dem til at se flade ud.

You're on the right track! :wink:

Du har lige reddet min motivation :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er slet ikke noget du bilder sig selv ind. Du ser med stor sandsynlighed federe ud end for et par dage siden. Dine fedtceller er begyndt at mobilisere triglycerider, hvilket gør fedtet løst og faktisk får dig til at se federe ud. Samtidig er der ikke (eller burde ikke) være synderlige mængder af glycogen tilbage i dine muskler, hvilket får dem til at se flade ud.

You're on the right track! :wink:

Fancy - så var der jo en forklaring på det. Jeg skulle lige til at skælde Nick ud for at gå og lyde som en PMS-præget teenagetøs :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er første runde af low-carb overstået. Igår tog jeg til fest lige efter at have drukket min shake(165g carbs!!11), så spiste først igen kl. 2 og så igen kl. 4.

For 5 timer spiste jeg en helt masse og for 1 time siden spiste jeg igen en hel masse. Om et par timer vil jeg igen spise en helt masse - det er altså lidt udmattende.

Gårsdagens træning:

Tension Workout

Leg Extensions

12 x 90

12 x 90

12 x 90

12 x 90

Lat Pulldowns

12 x 90

12 x 90

12 x 90

12 x 90

Incline DB Presses

12 x 23,5 kg

12 x 23,5 kg

12 x 23,5 kg

12 x 23,5 kg

Lateral Raises

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

Hammer Curls

12 x 13,5 kg

12 x 13,5 kg

12 x 13,5 kg

12 x 13,5 kg

V-Bar Pushsdowns

12 x 50

12 x 50

12 x 50

12 x 50

Gårsdagens kost:

post-15513-085579100 1283617674_thumb.pn

Edited by Nick_BB
Link to comment
Share on other sites

For 5 timer spiste jeg en helt masse og for 1 time siden spiste jeg igen en hel masse. Om et par timer vil jeg igen spise en helt masse - det er altså lidt udmattende.

Hehehe… Det er nemlig temmelig hårdt at spise så mange (clean) carbs. Det tog længere tid for mig at vende mig til carb-up dagen (Først omkring uge 4) end til lowcarb dagene.

Link to comment
Share on other sites

Hehehe… Det er nemlig temmelig hårdt at spise så mange (clean) carbs. Det tog længere tid for mig at vende mig til carb-up dagen (Først omkring uge 4) end til lowcarb dagene.

Jeg synes faktisk at den tredje low-carb dag for overkommeligt(DOMS undtaget :laugh: ).

Dagens kost:

post-15513-094600400 1283813116_thumb.pn

I tirsdags vejede jeg 100,1 kg - i morgens vejede jeg 99,1 kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share