Træningsfaciliteter på SDU


MikkelH
 Share

Recommended Posts

Er der nogen blandt MOLs brugere der har kendskab til mulighederne for styrketræning (vægtløftning) på Campusvej?

Jeg ved at institut for idræt's faciliteter skulle være ganske fine. Og i den forbindelse tænkte jeg at der måske var mulighed for at andre studerende ved det sundhedsvidenskabelig fakultet kunne benytte dem når de ikke er optaget af instituttet selv.

Helt specifikt tænker jeg på vægtløftning og det stiller jo lidt krav til stænger/skiver/gulv.

Måske der er nogen der i den forbindelse kender lidt til VK Kono?

Mvh

Mikkel H

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu kalde styrketræningsfaciliteterne på Campusvej for halvsløje. Der er dog vægtløftningsstænger, så man kan lave den type øvelser.

I fremtiden bliver det imidlertid rigtig fantastisk. Institut for Idræt får en ny bygning (der er ved at blive bygget) og det meste af stueetagen i denne vil blive indrettet med nyt udstyr. Jeg er forøvrigt selv kraftigt involveret i indretningen af den træningsfacilitet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu kalde styrketræningsfaciliteterne på Campusvej for halvsløje. Der er dog vægtløftningsstænger, så man kan lave den type øvelser.

I fremtiden bliver det imidlertid rigtig fantastisk. Institut for Idræt får en ny bygning (der er ved at blive bygget) og det meste af stueetagen i denne vil blive indrettet med nyt udstyr. Jeg er forøvrigt selv kraftigt involveret i indretningen af den træningsfacilitet.

Tak for dit (hurtige) svar Morten. Det lyder ikke tosset - hvad er tidshorisonten på den nye facilitet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i VK Kono. Hvad vil du vide? :smile:

Jeg begynder på SDU hertil februar og tænkte at det kunne være en mulighed at træne der hvis dagene var lange (jeg bor nemlig i kbh). Det ligger godt nok ikke lige på vejen mellem uni og banegård, men med en cykel så er det vist ikke en umulig omvej

:cool:

Jeg forestiller mig at der er "det der skal være der" når nu det er en VL-klub? Hvor meget lyder kontingentet på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynder på SDU hertil februar og tænkte at det kunne være en mulighed at træne der hvis dagene var lange (jeg bor nemlig i kbh). Det ligger godt nok ikke lige på vejen mellem uni og banegård, men med en cykel så er det vist ikke en umulig omvej

:cool:

Jeg forestiller mig at der er "det der skal være der" når nu det er en VL-klub? Hvor meget lyder kontingentet på?

De har det mest nødvendige i hvert fald! Kontingentet lyder på 100,- månedligt.

Åbningstiderne er ikke fantastiske, men som regel kan det aftales at møde op med én af os, der har nøgle, hvis du ikke kan være der mellem 16.00-19.00 dagligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

De har det mest nødvendige i hvert fald! Kontingentet lyder på 100,- månedligt.

Åbningstiderne er ikke fantastiske, men som regel kan det aftales at møde op med én af os, der har nøgle, hvis du ikke kan være der mellem 16.00-19.00 dagligt :smile:

Ok. Jeg kigger forbi en dag når jeg er i Odense.

Er det Kono som i Tommy Kono?

Link to comment
Share on other sites

Ok. Jeg kigger forbi en dag når jeg er i Odense.

Er det Kono som i Tommy Kono?

Du skal være velkommen! Sig evt. til, hvis du planlægger en dag at kigge forbi. Det er ikke altid en selvf., at der er én tilstede med tilknytning til vl-delen.

Hehe. Ved ikke om det har relation til hans navn, men ville ikke komme bag på mig, eftersom klubben er startet af en gammel ræv i sin tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share