Hjælp til løbeprogram


Oakley
 Share

Recommended Posts

Hep hey,

Jeg er tidligere sergent i hæren, men har lige haft 1 års pause i det civile. Nu overvejer jeg at søge ind til militærpolitiet, for at prøve noget "nyt". Jeg har tidligere bestået deres optagelsesprøve, men besluttede mig for at tage den almene sergent uddannelse istedet. :smile:

Ansøgningsfristen er 4. Oktober, så jeg har en måneds tid inden en evt. optagelsesprøve. Desværre er min løbeform ikke hvad den har været, så derfor spørger jeg til råds hos alle profferne herinde :wink:

Er der nogen som kan hjælpe mig med et løbeprogram, som virkelig kan kickstarte kondien? Jeg har ærligt talt ikke tid til at starte langsomt op med stille og roligt løb, så det er noget hårdt interval træning jeg søger. Jeg forventer ikke ekstreme resultater, men jeg vil gerne kunne bestå optagelsesprøven som et minimum :-P Styrkeprøverne er intet problem, det er kun løbekondien der truer.

Har ikke tid på hvor langt jeg kan løbe på hvor lang tid mere, så hvis nogen kunne supplere med en "skitse" over et løbeprogram, så kan jeg altid tilpasse til mine behov. Jeg mangler bare noget at gå ud fra.

Håber der er nogen som kan hjælpe. På forhånd tak!

Mvh. Oakley

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share