Name those shoes!?


KalleVX
 Share

Recommended Posts

Hej motionsnørder :D

Jeg har for nylig fundet mine gamle løbesko, og det er en model som jeg ikke kan finde navnet på nogle steder.

Dog står der følgende tekst på sålen "articulated, zoomair"

Jeg har søgt og søgt på nettet, men kan finde modellen eller navnet nævnt i nogen sammenhæng, det ville derfor være skide fedt hvis en herinde kendte navnet og evt. en forhandler, da disse sko har været de bedste jeg nogensinde har haft!

På forhånd tak,

KalleVX

post-32023-018794700 1284900331_thumb.jp

Edited by KalleVX
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil forslå at du får lavet en løbe test i stedet for at købe de samme sko i en ny udgave.

Selv om skoen har samme navn i en ny model, så er det ikke sikkeret den har samme egenskaber og din fod kan også have ændret sig.

Jeg købte asics foundation 8 jeg hade haft asics foundation 7, løbet maraton uden at få vabler eller nogle skader.

Første løbetur med de nye sko fik jeg vabler og lige nu har jeg fået fasciitis plantaris som kan tage op til 2 år at kommer over.

Jeg har kun løbet en 1/10 af hvad jeg løb i de gamle sko, så jeg mistænker dem.

Så få lavet en løbetest i en løbe foretning ikke sports master eller ligende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil forslå at du får lavet en løbe test i stedet for at købe de samme sko i en ny udgave.

Selv om skoen har samme navn i en ny model, så er det ikke sikkeret den har samme egenskaber og din fod kan også have ændret sig.

Jeg købte asics foundation 8 jeg hade haft asics foundation 7, løbet maraton uden at få vabler eller nogle skader.

Første løbetur med de nye sko fik jeg vabler og lige nu har jeg fået fasciitis plantaris som kan tage op til 2 år at kommer over.

Jeg har kun løbet en 1/10 af hvad jeg løb i de gamle sko, så jeg mistænker dem.

Så få lavet en løbetest i en løbe foretning ikke sports master eller ligende.

Det har ingen relevans til mit spørgsmål.

Jeg har fået et par nye, igennem en løbetest, men det betyder ikke at man ikke kan give sin gamle yndligs sko en chance til, hvis det er muligt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share