Hurra for HST...


angel
 Share

Recommended Posts

JA - så faldt endnu en person for HST!!

Jeg er på min første cyklus og er kun i min 4. uge (10 reps), men det store er...

... at jeg allerede har tillagt mig 1,5 kg muskler. Min biceps er vokset 1,5 cm - mine lår 1 cm - mine skulder strutter som aldrig før og jeg kunne blive ved.

KAN DET VIRKELIGT VÆRE RIGTIGT!!!

Jeg har styrketrænet i over 8 år og aldrig opnået så gode resultater på så kort tid - det er bare for vildt!! :D

Er det bare mig eller har andre oplevet lige så sindsyge resultater på så kort tid?

Link to comment
Share on other sites

Du er langt fra den eneste ;) En del af forklaringen kan være øget glykogen lagring i dine muskler som følge af de høje reps du lige har været igennem.. men det er usandsynligt alle dine gains kan stamme herfra.

Du kan evt. lure denne laaaange tråd igennem med lovprisninger - lovprisninger af HST

Min beskedne holdning er, at hvis du laver et fullbody program 3 gange om ugen, samtidig med en løbende progression i træningsvægten, så kan hypertrofiresponset ikke være helt ude i skoven :)

Link to comment
Share on other sites

Min rutine er som følge..

Squat (2 set)

Stivbenet DL (2 set)

Frontspark (1 set)

Læg (1 set)

Rowing - enarms håndvægt (2 set)

Chins (2 set)

Bænkpres - håndvægt (2 set)

Incline pres - håndvægt (1 set)

Dips (2 set)

Biceps-curl (2 set)

Lateral raises (2 set)

Rotating dumbbell press (2 set)

Bent-over laterals (1 set)

Hyperextension (1 set)

Mave øvelser - skrå (3 set)

Mave øvelser - lige (3 set)

Programmet tager cirka 1½ time - jeg bruger her ud over 15 minutter på opvarmning samt 15 minutter efter træning på motionscyklen

Jeg træner på mine off dage løb eller anden cardio

Link to comment
Share on other sites

Min kost varierer meget, men jeg får altid fordelt ud over dagen minimum 200 g protein og 200 g kulhydrat

(fedt tæller jeg ikke)

Jeg plejer at starte med grovvalset havregryn med mælk eller A38 og så blander jeg en stor skål med forskelligt grønt, bønner, kikærter og 500 gram magert kød som jeg skal have spist inden træning.

Efter træning står den på proteindrink+energibar

Aftensmad er salat m. kød efter eget valg

Natmad er proteindrink eller 300 g kvark

Link to comment
Share on other sites

Jepski det noget der rykker! På min sidste omgang HST øgede jeg vægten med 6kg uden at min fedtprocent steg synderligt, det var så også med kreatin man stadig vildt!!!

200g protein er da ikke så meget, det er da en rimelig mængde…

PS. Angel du snakkede engang om at poste billeder, var det ikke en endnu bedre idé efter den fremragende fremgang?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Angel...!

Jeg blev godt nok tændt her ? det her HST, mon man skulle prøve det ?

Jeg ved det har været nævnt en milliard steder, så skal nok selv læse det op - men det lyder godt nok voldsomt ?

Angel> igennem de fire uger - er der så uger hvor du har syntes det er gået skidt ? jeg kan mærke efter at have skiftet stil at man ikke helt tror det holder - har du haft noget lignende ?

Hm, tror sgu jeg prøver HST om 4 uger så.

Vedr. pics, ja tak ! jeg postede en seperat tråd om emnet faktisk ;) - men du dukkede aldrig op - gerne før - efter billeder hvis det er muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share