tykke knæ


parisjetaime
 Share

Recommended Posts

Det siges det kun er mig selv der kan se det, men jeg har altså tykke knæ :D.. så derfor ville jeg gerne vide om der var nogen der vidste hvordan man kom af med det? Jeg taler her om det der sidder på siden af knæet og får mit ben til at se skævt ud (det er verdens dårligste forklaring, men måske der var nogen der forstod det)

Jeg kan se at det er blevet mindre efter jeg har tabt mig, men nu har jeg efterhånden nået mit mål og har stadig tykke knæ.. øv! what to do? :D

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har et ret godt billede af hvad du mener... Og desværre er der ikke andet quick-fix end fedtsugning. Den delle du snakker om forsvinder sandsynligvis ikke før din fedt% er sygeligt lav.

Men uden billeder er det selvfølgelig svært at vurdere..

Skal vi nu ikke lige tage den med ro?

En delle på knæet? WTF?

Kom nu igang med et overordnet vægttab og eventuelt styrketræning af dine ben og så skal det nok komme til at se godt ud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg siger tak for svarene. Jeg ved godt det lyder langt ude med en delle på knæet, men den er der altså ;) ! Jeg tror jeg må igang med noget styrketræning da jeg ikke ser det som nogen god idé at tabe mig yderligere :) Fedtsugning er forresten lige lidt langt ude for mig, men ellers tak for forslaget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share