Igang med noget vægttræning - hjælp


Keeptrying
 Share

Recommended Posts

Dav dav! Jeg er en lidt kraftigt bygget fyr (Det ligger til familien) på 85kg - 1.78m høj... 15 år gammel :P Jeg vil gerne i gang med noget vægttræning, jeg kan lave herhjemme. Jeg tænker lidt på noget biceps, triceps, og noget ryg træning. Kan i sige hvilke trænings metoder der er gode for begyndere? Jeg har lavet nogle af de øvelser som står i biblioteket de sidste par måneder, men vil gerne have lidt mere direkte hjælp. Jeg har et vægtsæt på 40kg så der er nok at tage af:P

Jeg løber/går ture i skoven 2-3 gange om ugen og er aktiv her på gården.

Link to comment
Share on other sites

Dav dav! Jeg er en lidt kraftigt bygget fyr (Det ligger til familien) på 85kg - 1.78m høj... 15 år gammel :P Jeg vil gerne i gang med noget vægttræning, jeg kan lave herhjemme. Jeg tænker lidt på noget biceps, triceps, og noget ryg træning. Kan i sige hvilke trænings metoder der er gode for begyndere? Jeg har lavet nogle af de øvelser som står i biblioteket de sidste par måneder, men vil gerne have lidt mere direkte hjælp. Jeg har et vægtsæt på 40kg så der er nok at tage af:P

Jeg løber/går ture i skoven 2-3 gange om ugen og er aktiv her på gården.

Vor kære administrator har lavet flere fine bud på programmer til hjemmetræning:

http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/komplet_traening_med_haandvaegte/

http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/hele_kroppen_-_5_oevelser_-_frie_vaegte/

De øvelser du ikke kan lave, er det jo bare at skippe. Supplementer med øvelser fra biblioteket.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share