Mangel på hurtighed


Fred1994
 Share

Recommended Posts

Hej Alle.

Jeg er en knægt på 16 år som er 185 høj og vejer 80 kg. Min store drøm er at blive prof. fodboldspiller. Jeg har spillet på det højeste niveau på fyn, i de sidste 5 år, men jeg kan kan se, at jeg ikke kan tage skridtet videre op, og spille i den bedste danske ungdoms række. Dette skyldes at jeg simpelthen er blevet for langsom. Jeg spiller venstre back og midterforsvar, så jeg har brug for speed i benene for at kunne følge med angriberne. Jeg har kigge på diverse debat forumer, men jeg har dog ikke fundet et endelig program, som jeg kan følge for at blive hurtigere. Det jeg søger, er nogle øvelse jeg kan lave. Jeg har et styrkecenter til rådighed, og alle de artikler som bruges i fodbold(Kegler, stige, bolde). Jeg håber på, at der er en derude, som kan fortælle mig nogle øvelser, som gør mig hurtigere.

Mvh.

Fred1994

Link to comment
Share on other sites

med en sådan målsætning skal du finde en træner der kan hjælpe... dårlig ide som 16 årig at prøve at læse, debatter sig til hvad der virker.

hvor i landet bor du?

Jeg bor på Fyn, nærmere Kerteminde.

Jeg har fået nogle råd fra nogle trænere, men jeg synes ikke det er hjulpet, derfor ville jeg høre om der var nogle, som havde haft nogle gode erferinger med nogle øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share