Træningsmakkere søges


Djoffer
 Share

Recommended Posts

Er du også træt af gå kold efter 4 måneder? Jeg har prøvet alt for mange gange at løbe sur i et program pga. at man manglede en der gav en det sidste skub.

Jeg nærmer mig de 30 år, har haft hus i 1 år og får barn om 3 måneder med verdens dejligste pige. Vil gerne være fit for fight og man bliver ikke ligefrem yngre for hver dag der går. Jeg er i udmærket form, men vil sku gerne kunne være mere stolt af det jeg ser i spejlet.

Vil gerne lave en gruppe på 3-4 styk hvor Planen er at snakke ugentligt og sørge for at holde gejsten oppe – sørger for at man ikke ryger i og holder pauser

Det koster ingenting at være med… det er ganske gratis…. Det eneste det koster er sved, tårer og viljestyrke samt dedikation til at gide det for det bliver ikke nemt.

Programmet hedder Iwantsixpackabs.com – meget catchy men det virker. Det varer 16 uger, men har planer om at lave det dobbelt så langt – dvs. 32 uger, for at man ikke går kold da det hårdere en det ser ud til. Har selv prøvet det en 2 gange, men det ender altid med at ebbe ud og jeg har stoppet pga. at man mangler en makker til at få feedback af samt være ansvarlig overfor. Med andre ord - Savner en makker for at holde motivation oppe.

Programmet er super effektivt. Det kræver minimalt af udstyr og kan laves på stuegulv samt at man løber ved siden af. Man behøver ikke vægte, men programmet kan udbygges hvis det er det man ønsker på sigt. Man skal ikke være nogen ekspert på området overhovedet. Det eneste er at man skal sætte sig godt ind i hvad der skal ske samt holde motivationen oppe.

Det eneste det kræver, er 1 time 2-3 gange om ugen – det kan alle afse for at opnå bedre helbred og mental styrke. Personligt vil jeg stå 1 time op før om morgenen og lave min trænings session der for at man får kickstartet systemet. Jeg har svært ved at motivere mig selv når jeg kommer hjem efter en 8 timers arbejdsdag og skal lave mad. Men hvis aften fungerer for dig er det jo dit valg – det vigtigste er at man får det gjort.

Har selv gjort det den uge løst og her kunne jeg gøre det på 2x25 min (25 min styrketræning efterfulgt af 25 min løb)

Vil gerne lave en gruppe på 4 mand hvor planen er at vi snakker sammen 1 gang ugentligt i 20-30 min og deler tanker samt giver inspiration og hjælper hinanden med at holde gejsten oppe ved succeshistorier. Vi starter samme sted og herefter ser vi hvor det kan bringe hen. Tror det bliver forvirrende med mere en 4 og vil gerne holde det simpelt. Dette er kun et udkast og det kunne være fedt du selv havde nogle gode ideer/forslag til hvordan vi ellers kunne udbygge dette så vi alle 4 kunne få det spark der skal til.

Min plan er at starte seriøst med det ASAP og hvis du vil med på vognen er du velkommen (Givet at der er flere pladser ledige). Tjek programmet ud på http://www.iwantsixpackabs.com/my_video_journal.html og hvis lysten er der så skriv et par ord om dig selv og hvorfor du gerne vil være med i dette projekt til [email protected]

Mvh Djoffer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share