ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

25/3:

Idag var barsk!

Sidste dag på Smolov, idag bænk:

Programmet dikterede 10x3@ 85.

Opv:

5@ 40, 50, 60, 70. Tungt på de 70. Ildevarslende!

WS:

4x3@ 85

1x2@ 85

2x3@ 85

2x2@ 85

Hårdt, men kørte ret ok det meste af tiden. Det var først på de sidste 2 sæt, at jeg var helt brændt ud.

Herefter noget db skulderpres og så syntes jeg egentlig at jeg havde fået nok.

Jeg er i øvrigt blevet moster igår. Min søstr var ren superwoman med en sand speed-fødsel. 6 timers veer og en fødsel, der kun tog en halv time. Vildt! Det kan åbenbart betale sig at holde sig i form :-)

Og som følge heraf drømte jeg selvfølgelig i nat, at jeg selv skulle føde. Det var så let som at smutte en mandel. Oh I wish! ;-)

Desuden drømte jeg, at jeg kom til at provokere en douchebag nede i centret, hvilket resulterede i at han gav mig en ordentlig én på hovedet, så jeg slog 2 tænder ud. Hm, hvor kom den fra?

Nu ville jeg gerne vaske op og gøre rent( æh, tro på det!!) men har i stedet sat mig midt i en solstråle på en cafe, og nyder en go frokost. ;-). :-D

Go søndag til jer alle!

Link to comment
Share on other sites

26/3

Idag har jeg ikke trænet. Jeg skal nemlig deloade :smile: Og lave lektier. :sneaky2:

Tilgængæld har jeg cyklet en tur ud til Ikea i det dejlige vejr, for at købe et spejl. Jeg har nemlig ikke ejet et fuldfigursspejl i hundrede år.

Nu har jeg hængt det op.

OG...

Der er noget galt med det spejl.

Jeg ser nærmest slank ud i det spejl. Eller...i hvert fald mere end jeg forestillede mig.

WFT?? :w00t:

Mit tøj fortæller altså en lidt anden historie...og vægten.. :blush:

Nå, men i det mindste går det da den rigtige vej igen...

I morgen vil jeg træne lidt let - eller måske en tur i svømmehallen. Vi får se.

Sov godt :smile: .

Link to comment
Share on other sites

26/3

Idag har jeg ikke trænet. Jeg skal nemlig deloade :smile: Og lave lektier. :sneaky2:

Tilgængæld har jeg cyklet en tur ud til Ikea i det dejlige vejr, for at købe et spejl. Jeg har nemlig ikke ejet et fuldfigursspejl i hundrede år.

Nu har jeg hængt det op.

OG...

Der er noget galt med det spejl.

Jeg ser nærmest slank ud i det spejl. Eller...i hvert fald mere end jeg forestillede mig.

WFT?? :w00t:

Mit tøj fortæller altså en lidt anden historie...og vægten.. :blush:

Nå, men i det mindste går det da den rigtige vej igen...

I morgen vil jeg træne lidt let - eller måske en tur i svømmehallen. Vi får se.

Sov godt :smile: .

Sådan et spejl har jeg også. :4thumbup:

Eller vent...... :sneaky2:...... Jeg troede faktisk jeg havde et helt almindeligt spejl, og at det var spejlene i alle omklædningsrum i hele verden, der var noget galt med. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Sådan et spejl har jeg også. :4thumbup:

Eller vent...... :sneaky2:...... Jeg troede faktisk jeg havde et helt almindeligt spejl, og at det var spejlene i alle omklædningsrum i hele verden, der var noget galt med. :dry:

Hehe...ja de fejler i hvert fald noget...!

27/3

Tidligere idag besluttede jeg, at jeg ikke skulle træne, da min tidsplan var helt hen i vejret pga lektier - som jeg har skubbet foran mig hele sidste uge. Ak, jeg er verdens dårligste studerende! :mad:

Da jeg var knap halvvejs så verden dog anderledes ud. Jeg var ved at sprænge i luften af rastløshed og var pludselig begravet i overspringshandlinger. Fik blandt andet hængt en lampe op i køkkenet, og da jeg HADER at hænge lamper op, så ku jeg lissom se at jeg var nået til et punkt hvor jeg ligeså godt kunne kapitulere og pakke træningstasken.

Ahh, det var rart at få rørt kroppen... :smile:

Deload-dag....

Bænk:

10@ 40

10@ 50

10@ 60

10@ 70

Nemt. Og lidt overraskende - tror faktisk aldrig jeg har lavet en 10'er på 70 kg. :blush:

Backsquat:

Det samme som i bænken. Også nemt, men mine knæ skøjtede rundt i de svedige knækogerne på sidste sæt, så det blev lidt udfordrende alligevel. Fordi jeg trænede uden tights idag...

SL DL/RDL - sådan lidt en kombi. Fra skammel.

10@ 60

2x10@ 80

Til sidst noget mave:

3 sæt statisk med cirkler på bold

3 sæt ab-wheel

Nu vil jeg hygge mig med at læse om investeringer og budgetter og lave opgaver det halve af natten. :sneaky2: Og glæde mig over at skulle møde tidligt på job i morgen. :tongue:

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

28/3:

Idag lokkede Pigehesten mig med til BodyFlow. Det var overraskende godt! Jeg må prøve at se om jeg ikke kan komme afsted til det på regelmæssig basis. Tror det ku være rigtig godt for min squat, så stiv som jeg er i hofter og lænd.

Nu er jeg landet i sofaen, men er altså lidt rastløs. What to do, what to do...

Link to comment
Share on other sites

Nuj, hvor har jeg egentlig været dygtig til at deloade denne gang...

Intet har jeg lavet idag!

Men i morgen skal jeg låne nyt legetøj, og så skal der brændes igennem. Behøver vist ikke sige, at jeg glæder mig...;-)

Link to comment
Share on other sites

30/3:

Idag var en af de bedre. :bigsmile: :bigsmile:

Idag oprandt nemlig dagen, hvor jeg skulle prøve at løfte i udstyr for første gang.

Det er længe siden at et træningspas på samme tid har været så sjovt, så udfordrende og så smertefuldt på samme tid... :freaked:

Først squat med knæbind. Jacob påstod, at han ikke lagde bindene stramt - og dér begyndte jeg så at tænke over, hvad hulen det var jeg havde rodet mig ud i, for jeg syntes at det gjorde pænt ondt allerede fra første løft. LOL, godt jeg ikke vidste hvordan det ville føles senere!

Tror jeg kørte op til5x100 bare med knæbindene på. Hold da op hvor kan man bare ikke gå med sådan nogle på!!!

Så skulle dragten på. Det skulle næsten have været filmet; jeg var genstand for stor morskab fra tilskuerne. Og for faen da; blev nødt til at pakke min forfængelighed LAAAAANGT væk - sådan en dragt gør intet godt for mine lår, så er det sagt. Men inden i mit hovede afspillede jeg bare "I'm sexy and I know it"... :yo:

Nå, på kom den efter møje og besvær, samt også knæbind, bælte og håndledsbind. Det tog nogle sæt før jeg lige fandt ud af (så nogenlunde hvordan jeg skulle komme ned, uden at vælte) og der skulle også en del kg på, før jeg overhovedet var i stand til at komme ned i nogenlunde godkendt dybde.

Jeg endte med at køre en tréer på 150 kg. Den kom let op og der er helt sikkert til meget mere. Når jeg altså har lært at squatte, som Kern så pænt tilføjede! :bruce::bigsmile: Og når jeg har skaffet mig et ordentligt bælte, som jeg:

1) kan lukke inden løftetiden er overskredet.

2) ikke kun sidder oppe omkring de øvre mavemuskler.

3) kan løsne med quickrelease, så jeg ikke risikerer at dø, inden jeg har fået det løsnet igen. Høhø..

Dog var den vist ikke helt godkendt på dybden, men altså - jeg kunne sgu ikke presse mig længere ned!Dog var de vist ikke helt godkendt på dybden, men altså - jeg kunne sgu ikke presse mig længere ned! Må øve mig... :clown2:

Godt så, af med dragten igen og så var turen kommet til bænkpres. Her gik det noget nemmere. Den sad ikke så stramt, så for det første var det muligt at beholde t-shirt'en på indenunder, og for det andet var det ikke nødvendigt at få hjælp til at få sat babser på plads etc. Ærgeligt, hva gutter! :hehe:

Først nogle lette reps på 80-90 kg for at lære stabilitet og at holde banen. Derefter ét let løft på 100. MASSER af overskud! Så satte vi 110 på, men dér mistede jeg balancen, og så kiksede det. Det var ellers ikke fordi det var tungt.

Godt så, tænkte at jeg ville slutte af i god stil, så sidste forsøg gik jeg ned på 100 igen. EASY! :4flex:

Pigehesten filmede både treeren 150 i squatten og den sidste rep på 100 i bænken og har lovet at smide noget video ind senere . :heartpump:

Dødløft nåede jeg ikke, det må blive en anden gang...

Må tilstå at det hér udstyrshalløj måske tiltaler mig lidt alligevel - jeg vil i hvert fald ikke afvise, at jeg kan finde på at stille op til stævne i udstyr engang..

Nu vil jeg lige deloade et par dage og slikke mine sår og så står den fra mandag på russisk selskab indtil Thy cup. Jeg forventer at blive pænt presset, men hey - det er jo sådan jeg bedst kan li' det :4thumbup:

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

2/4

Egentlig skulle jeg starte på russian squat routine idag. Men da jeg ikke mente at de 115 som jeg squattede for 3-4 uger siden var mit reelle max, syntes jeg at det måtte være på sin plads at lave en tester idag.

Det viste sig at være en fin idé. Haps, ny pr med 10 kg: 125 kg! Men så er der vist heller ikke til mere lige nu :wink: .

Herefter nogle pullups og en gang dødløft - og så var der heller ikke til mere.

Imorgen begynder jeg så på det nye program - der står den på bænkpres. Og så kommer det ellers til at køre som med smolov - 1 dag med bænk, 1 dag med squat, 1 dag med bænk osv. Det skal nok give pote, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Idag går jeg som sagt igang med peakingprogram frem mod Thy cup :happy: . Programmet bliver som følger:

Squat:

Uge 1, dag 1: 6x2@ 100

Uge 1, dag 2: 6x3@ 100

Uge 1, dag 3: 6x2@ 100

Uge 2, dag 1: 6x4@ 100

Uge 2, dag 2: 6x2@ 100

Uge 2, dag 3: 6x5@ 100

Uge 3, dag 1: 6x2@ 100

Uge 3, dag 2: 6x6@ 100

Uge 3, dag 3: 6x2@ 100

Uge 4, dag 1: 5x5@ 107,5

Uge 4, dag 2: 6x2@ 100

Uge 4, dag 3: 4x4@ 112,5

Uge 5, dag 1: 6x2@ 100

Uge 5, dag 2: 3x3@ 117,5/120

Uge 5, dag 3: 6x2@ 100

Uge 6, dag 1: 2x2@ 125 -> Nuværende 1RM...åhåh!

Uge 6, dag 2: 6x2@ 100

Uge 6, dag 3: 1@ 130/132,5 -> Skal lave pr med 5-7,5 kg. Fuck!

Bænk:

Uge 1, dag 1: 6x2@ 75

Uge 1, dag 2: 6x3@ 75

Uge 1, dag 3: 6x2@ 75

Uge 2, dag 1: 6x4@ 75

Uge 2, dag 2: 6x2@ 75

Uge 2, dag 3: 6x5@ 75

Uge 3, dag 1: 6x2@ 75

Uge 3, dag 2: 6x6@ 75

Uge 3, dag 3: 6x2@ 75

Uge 4, dag 1: 5x5@ 77,5/80

Uge 4, dag 2: 6x2@ 75

Uge 4, dag 3: 4x4@ 82,5/85

Uge 5, dag 1: 6x2@ 75

Uge 5, dag 2: 3x3@ 87,5

Uge 5, dag 3: 6x2@ 75

Uge 6, dag 1: 2x2@ 92,5 -> Nuværende estimeret 1RM..

Uge 6, dag 2: 6x2@ 74

Uge 6, dag 3: 1@ 97,5 -> Igen: Skal lave pr med 5 kg

Da jeg udregnede programmet igår, tænkte jeg at det da var alt for let...Men så var det lige at jeg øgede min squat med 10 kg igår :pumpin: , og det ændrede jo tingene en del. Endvidere har jeg valgt at øge min bænkmax med 2,5 kg siden sidste runde smolov - føler mig stærkere - så jeg bliver nok også pænt presset i bænken. Læs: VOLDSOMT presset! Men wtf, hvis bare det virker... :bigsmile: :bigsmile:

Dog synes jeg stadig at de første tre uger ser foruroligende lette ud, i forhold til smolov, men jeg har lovet mig selv at jeg vil holde mig selv i stram snor og ikke sætte flere kg på.

Af hjælpeøvelser tænker jeg at fortsætte med dem, som jeg kører nu, altså:

- Flad DB pres

- DB skulderpres

- Biceps/triceps af en art

- Mave

- Facepulls

- Dødløftvarianter(teknik - let til moderat vægt); RDL, SL DL, Sumo teknik

- BB rows

- Pullups/pulldowns

Og fortsat noget frontsquat som opvarmning til backsquat...

Sådan - så er der struktur på de næste 6 uger...lovin' it! :bigsmile: Og da der er knap 7 uger til Thy cup, så passer det jo perfekt!

EDIT: ja og så bliver der også kastet noget squat-tekniktræning med knæbind ind...

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

3/4

Tænkte at jeg ville squatte lidt let idag og filme det, for at få lidt overblik over hvor jeg kan blive bedre teknisk. Nøj, hvor var benene dog trætte! Det blev til 7-8 sæt på 3-4 reps med op til 80 kg. Og der var vitterligt ikke til mere. Lol. Min ene skulder brød sig i øvrigt heller ikke om det, tror det er fordi jeg lege lidt med lowbarsquat igår samt forskellige håndstillinger - spænder vildt meget op i trapezius, rhomboideus og lattissimus i den ene side. Må ha noget mere massage. Brugte noget tid på foamrolling og udstrækning og det hjalp lidt.

Og så skulle jeg jo til at lege med den nye russer...idag i bænken.

RSR - bænk, uge 1, dag 1

Opv: 5@ 40, 50, 70 - med lange stop på brystet

WS: 6x2@ 75 - ultralange stop.

Fint nok overskud, men kunne mærke trætheden fra igår; det var lidt svært at holde balancen.

Desuden skulderpres med DB's - op til en 5'er på 21 kg. Meget træt venstre skulder, så valgte at stoppe dér.

Herefter lidt facepulls og så måtte det være nok for idag.

Jøsses, hvor er jeg træt! Har lyst til at gå i seng nu...måske skulle jeg :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kan selvfølgelig ikke sove alligevel..grr

Nå, men kan da lige smide dagens video op så:

=

Det ser slet ikke så galt ud, som frygtet (har faktisk aldrig filmet min squat før, indtil udstyrsløftene i fredags)..meeen, der er stadig noget at arbejde med især mht. mobilitet i hofte/lænd.

Edit: Det er med vilje, at jeg bliver siddende lidt i bunden...

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

4/4

Skulderen varen rigtig heks idag - det er en dårlig idé at squatte tre dage i træk! Men den har det heldigvis fint nu, så med en masse varmebehandling og massage i aften forventer jeg at den er all good igen i morgen, så jeg kan bænke.

Ud over det gik træningen nu meget fint.

RSR Squat, dag 1, uge 1

Opv: supermansquat op til 60 kg og backsquat på 80 - 3 reps

WS: 6x2@ 100

Det var lidt trægt at komme igang, men de sidste to-tre sæt var lette. Weird.

Dødløft, sumo teknik:

5@ 60

5@ 100

3@ 120

2@ 140

Fint nok. Føltes dog halvtungt og skulderen brokkede sig over mixed grip.

Pullups - overhåndsgreb

4x2@ bw

2x5@ bw + lidt hjælp fra swissball

Rows, BB:

5@ 50

2x5@ 60

+ mave og lidt hyperextensions...

Jeg er for nem...er blevet fristet igen :ninja: . Denne gang til dødløft i dragt - det bliver nok på fredag :4whip: . Men så SKAL det altså være sidste gang inden Thy cup, at jeg laver maxløft - ud over det der står på programmet altså...

Fik desuden mit nye bælte idag. Skal lige vænne mig til at det sidder lidt anderledes, men det er dejligt let at spænde og løsne. :bigsmile:

Og så har jeg bestilt knæbind...

Link to comment
Share on other sites

Mit rullegardin faldt ned igår..fuck mine DIY-evner! At jeg ikke gad at bøvle med at sætte det op igen igår, hævnede sig så i morges, hvor jeg vågnede kl. 6.30 da det var lyst udenfor. Grr...for jeg kunne ikke tage mig sammen til at gå i seng igår - det betød 4½ timers søvn. Flot! icon_rolleyes.gif

icon_lol.gif

Dagen idag står mest af alt på lektielæsning, meeen der blev da lige plads til et bænkpas teeth.gif :

RSR, bænk, uge 1, dag 2

Opv: 3-5 reps @ 40 -> 70 kg

WS: 6x3@ 75 - med stop. De første tre sæt føltes halvtunge, men derefter kørte det fint.

Godt så, med det overstået, kunne der lige blive plads til noget tekniktræning i trøjen. 2-3 reps på 80-95 kg - aner ikke hvor mange sæt, men et gæt vil være 6-7 stykker. Det gik egentlig udemærket...synes jeg fik ramt banen ret godt og begynder at få en ok føling med hvordan jeg skal spænde op i skuldrens, spænde imod bæltet og bruge legdrive. Men puha, der er meget teknik at huske på...

Jeg lavede PR i hastighed...opvarmning og workset var overstået på under 45 minutter!!! icon_eek.gificon_eek.gif Til gengæld tog udstyrsdelen så over en time icon_redface.gif

Da jeg hverken var motiveret for mere og min skulder efterhånden føltes temmelig træls igen, var jeg ikke svær at lokke til kaffedrikning - det brugte vi så endnu en time på - ahh det er dejligt at have ferie!

Samtidig fik jeg lige en masse gode fif mht hofterotation, benstilling og aktivering af baller mht squatten af en kiropraktorstuderende, som samtidig også ville give mig nogle billige behandlinger af skulderen, så det var jo ren win-win teeth.gifteeth.gif

Krikken havde idag mulighed for at få skrevet frisør på sit CV, men dumpede desværre fagprøven..det må være en ommer! icon_wink.gif

I morgen skal der dødløftes i dragt - det har jeg vist fortalt før, men nu får I lige oplysningen igen, for jeg glæder mig rigtig meget...ja, altså lige bortset fra delen med at få dragten på. eusa_whistle.gif

Link to comment
Share on other sites

Igår blev jeg lokket med en tur på 4-tallet lige efter træning. Idag har min krop valgt at straffe med tømmermænd - ik helt fair efter kun omkring 5 øl. Men hvad - må vel bare se i øjnene at jeg er en gammel bitch...newtongue.gif

Træningen igår bestod hovedsageligt af dødløft. Først opv uden, op til 120 kg. Derefter nogle få løft på 120-140 i halv dragt og herefter i fuldt udstyr på 140, 160, 170, 180 og 190. Jeg aner ikke hvor mange sæt, måske 3 pr. vægt... Alt kom let op til og med 190yo.gif , men de 200 fik jeg altså ikke - denne gang! Var nok også ved at være lidt træt på det tidspunkt, selvom det egentlig ikke føltes sådan.

Glemte at få filmet indtil det sidste forsøg på de 200, og dén så altså så ækel ud, at den får I ikke...bottom.gif

Bagefter lidt gunz, pullups og rows...og så en shake...og så øl shades.gif

Lol...Vågnede i øvrigt op på sofaen klokken et eller andet i nat, smurt ind i chokolade. At dømme efter hvor meget der var på blusen, puden, sofaen og i ansigtet var det sikkert en halv plade. For fanden altså...rolleyes.gif

Én ting er at have lyst til noget usundt snask efter en bytur. Men kunne jeg ikke lige tage mig sammen til at blive fædig med at spise det før jeg giver mig til at sove?

Gjorde engang det samme med et pizzaslice - kebab og tomatsacue i håret er ikke win, kan jeg fortælle...dropjaw.gif

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

.Lol...Vågnede i øvrigt op på sofaen klokken et eller andet i nat, smurt ind i chokolade. At dømme efter hvor meget der var på blusen, puden, sofaen og i ansigtet var det sikkert en halv plade. For fanden altså...rolleyes.gif

Én ting er at have lyst til noget usundt snask efter en bytur. Men kunne jeg ikke lige tage mig sammen til at blive fædig med at spise det før jeg giver mig til at sove?

Gjorde engang det samme med et pizzaslice - kebab og tomatsacue i håret er ikke win, kan jeg fortælle...dropjaw.gif

:rofl2: Ohhh det vækker minder, vågnede ofte i sofaen med en halv spist hjemmelavet toast i hånden :rolleyes: Modsat chokolade og pizza har de så den fordel at man ikke rigtig bliver fedtet ind og så vidt jeg husker smager de stadig godt når man vågner :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: Ohhh det vækker minder, vågnede ofte i sofaen med en halv spist hjemmelavet toast i hånden :rolleyes: Modsat chokolade og pizza har de så den fordel at man ikke rigtig bliver fedtet ind og så vidt jeg husker smager de stadig godt når man vågner :4mewantfood:

Det må jeg lige prøve at huske på til næste gang...4drunk.gif

Link to comment
Share on other sites

7/4

Men ondt skal ondt fordrives, er der nogen der siger...jeg valgte derfor at squatte mine tømmermænd væk idag. Ouch. Men det virkede teeth.gif

RSR uge 1, dag 2:

Opv:

supermansquat: 5@ 40, 50, 60

Backsquat: 3@ 80, 90

Workset:

6x3@100

Gode lange pauser, var smadret i hovedet og motivationen lå på et meget lille sted - i hvert fald i begyndelsen. Jeg eksperimenterede noget mere med hånd/skulder/albue-placeringer, samt med at finde et ordentligt low-bar- sted at ligge stangen på ryggen. Det lykkedes faktisk, på sidste sæt lå stangen helt perfekt, og trillede slet ikke under udførelsen. Så dén måde skal jeg fortsætte med. Tror faktisk det så ret pænt ud...og vigtigst af alt: det gjorde ikke ondt i skulderen!! icon_smile.gifteeth.gif

Var stort set heller ikke DOMS'et i ryggen efter gårsdagens anstrengelser, så jeg valgte at smide en smule mere rygtræning ind. Fik nemlig at vide igår, at rackpulls nok ville være gode at få ind i programmet fremover, især hvis jeg vil til at løfte i udstyr (det har jeg endnu ikke besluttet mig for...måske bliver det 50/50, vi får se..). Og da jeg kun har prøvet at lave rackpulls´ganske få gange, måtte jeg jo lige lave en tester. eusa_angel.gif

Rackpulls:

5@ 100

5@ 110

5@ 120

5@ 130

3@ 140

2@ 160

2x1@ 170 - med bælte

1x1@ 190 - med bælte

Så var det vist også nok. De var møg hårde at sætte igang, men pins'ene var også indstillet i højden til en startposition, svarende til mit svageste punkt. icon_twisted.gif

Det endte jo med at blive et ganske godt pas.

Jeg fornemmer DOMS i rygstykkerne i morgen... eusa_pray.gif

Og hermed SLUT med at lege med tunge vægte. Der er nu kun 6 uger til Thy cup...

Link to comment
Share on other sites

8/4

Stod alt for sent op, og da centret lukkede tidligt idag, nåede jeg ikke heeelt det jeg skulle. Hvis jeg havde snakket lidt mindre havde jeg nok..nå pyt, når alle banditterne er tilstede skal der også være plads til lidt hygge.

Jeg havde forventet en pæn mængde doms i rygstykkerne idag, men skuffende nok er de stort set udeblevet. Mystisk eusa_eh.gif- men hvem ved, måske kommer de væltende i løbet af aftenen... teeth.gif

RSR BÆNK, uge 1, dag 3

Opv: op til 70 kg - lidt forskelligt gejl med skiftevis fart, fokus på tension og med stop på brystet.

WS: 6x2@ 75 - lange pauser på brystet. Let nok. Opspænd fungerede mega godt, selv på den dårlige bænk.

DB press:

4x8@ 30 - let nok.

Jeg har ikke balance/styrke nok i underarmene til at sænke vægtene ned på knæene, når jeg afslutter et sæt, men griber i stedet vægten med maven. Det bliver stort set kommenteret af velmenende sjæle HVER gang jeg laver øvelsen, og folk insisterer på at vise mig hvordan jeg skal gøre. Idag ingen undtagelse. Og for en gangs skyld valgte jeg at give mig og forsøge at lære det én gang til. Og så var der cirkus igen!! icon_lol.gif

Tror bare jeg fortsætter som hidtil, det fungerer...så må de andre se rædsensslagne til - som sædvanlig, hehe. icon_mrgreen.gif

Og så lukkede centret..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share