Status 1 måned.


Djoffer
 Share

Recommended Posts

Så er der sku gået præcis en måned fra seriøs start i projektet og damn det er nice.

Står op kl. 7, 2 gange om ugen og starter med at give den gas med styrketræning - derefter ud og løbe en god interval session. Det er faktisk meget fedt at løbe i sne og minus grader, da man er utrolig frisk og får nervesystemet kickstartet på den måde.

Mht. til kost har jeg fundet ud af hvor essentielt at spise det rigtige. Mener jeg læste at man får skabt sin krop 60% i køkkenet, så ja det er godt bruge tid på.

Har haft en stram diæt sidste måned har ikke haft svært ved det i december. Man vender sig til at spise kvalitet mad og ikke crap. God solid naturlig kost er vejen frem.

Har valgt at lave programmet som et nytårs fortsæt (endnu en :smile: ) og pt. er vi 2 efter som går igang med officiel start den 1 jan 2011. Man kan godt vente en uge, men det kan kun blive bedre jo hurtigere vi er i gang. Vi har sat os for at have deadline i uge 32 (start August) hvor det er højsommer og fejre det, og det er ikke umuligt.

Det er super effektiv træningsprogram, men sindsygt hårdt. Man får jo kun det man ligger i det. Jeg kan virkelig se og mærke fremskridt på den her ene måned jeg har været i gang. Jeg er super glad for at have lavet en ”kickstart”, da jeg ved at det virkelig skal bære mig frem i de næste mange kolde vinter uger.

Anyway hvis du er på og ikke bange for at gi den gas, så besvar gerne, lad os få sat en snak i gang og prøve at samle et seriøst hold som skal hjælpe hinanden frem .

Mvh Djoffer

Ps. Rigtig god jul til alle herinde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share