Wendlers 5/3/1


Lykkestrup
 Share

Recommended Posts

Nå weekenden er overstået, og kan kun sige det var en succes uden lige!

Det var fedt at se drengene og lørdag havde vi en vild træning hvor alle lavede pr's!

Jeg formåede at presse 1x60 kg. i mili, dog i anden fosøg. Derudover er jeg nu den glade indhaver af en squat på 120 kg :D! Det eneste der irritere mig er dog at jeg faldt en del under løftet med ryggen, men et maks løft er heller aldrig 100 %. Arbejder dog kraftigt videre med det, da man altid skal stræbe efter 100 % og der er kg at hente hvis jeg lader være med det pjat, mange kg endda! :innocent:

Mandag d. 28 marts 2011

Military*

5x40 kg.

5x45 kg.

7xx47 kg.

*Træning foregik i kælderen under lejligheden. Der står en masse lort men var for træt til at tage i thor. Der er temmelig lavt til loftet så øvelsen er i virkeligheden BB siddende skulder pres, og den er lort at lave, på lorte bænk med lorte stang!

1A Curl m. reb i kabel 10x? 10x? 10x? 10x?

2A Triceps pushdown flad stang 12x? 12x? 12x? 16x?

3A Rear delt 10x8 8x8 8x8 8x8

Ville bruge hyper extension bænken til at lave rear delt på. Det gik fint de 3 første reps. På den 4. braser lortet sammen under mig. Jeg når at smide håndvægtene inden jeg lander bænken, som nu befinder sig på gulvet. Lorte udstyr, aldrig gå ned på det ! Derefter lavede jeg resten af dem stående.

Udemærket omgang BB for en gang skyld. Tog ingen tid og masser af pump, så nu skal jeg slappe af :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 30 marts 2011

Var temmelig træt efter arbejde og Aalborg for at sige det mildt. Tænker at det ikke skader at slappe lidt så skærer lidt ned på hjælpe øvelser, og sørger for at der lige er 1-2 reps tilbage på mine hovedøvelser. Kan altid gå amok i næste uge :D!

Dødløft

5x97,5

5x105

8x110

Nordic Hamstring

6xbw

7xbw

5xbw

5xbw

Kunne ikke overskue snatch DL, så det blev denne dejlige øvelse! Straffen for ikke at holde sig til den planlagte øvelse har været massive doms.

Pull-ups

8xbw

6xbw

6xbw

Bor BB

8x70 kg.

10x60 kg.

12x60 kg.

A1 Fat bar curl 8x31 kg. 8x31 kg. 10x26 kg.

A2 Cuff work 3 sæt med 12-15 reps

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1 April

Først vil jeg gerne forsvarer mig imod de grove beskyldninger om at jeg er "den bye BB i thor", det er en lodret løgn, bare se på de næste par træninger!!!!

Bænk dagen, hvor jeg ikke bænker :D!

Flyers

8x13,5 kg.

10x13,5 kg.

10x13,5 kg.

Dips

5x10 kg.

4x15 kg.

4x20 kg.

2x20 kg.

6x10 kg.

10xbw

Dips er min nye og eneste øvelse jeg kan køre ordentlig for at træne mit bryst.

Back extension

10x10 kg.

9x10 kg.

9x10 kg.

Pulldowns lille håndtag (Kg. = hvilket hul splitten var placeret i)

12x9

12x11

8x13

8x15

Seated Row (Kg. = hvilket hul splitten var placeret i)

10x19

8x19

Dropset fra hul 16, sættes 2 pinde ned hver gang

1A press down 8,10,10 reps

2ABand pull apart 3 set

Lørdag d. 2 April

Er squat dag idag! Har skiftet til front squat med straps, da jeg vil være helt sikker på at stangen ikke ruller i hånden og kommer til at lægge unødvendigt pres på mine stakkels håndled. Kører stadig wendler, mit gamle maks er 90 kg., og bruger derfor det.

Front squat

5x60 kg.

5x65 kg.

7x70 kg.

Backoff

9x50 kg.

8x60 kg.

RDL

6x80 kg.

6x90 kg.

6x100 kg.

6x100 kg.

Chins

6xbw

6xbw

6xbw

8xbw

Defranco mave complex

10x4

10x4

Curls

6x40 kg.

8x35 kg.

6x35 drop til 6x30 kg.

Idag søndag var vi, alex og jeg, taget ud til østerbro for at svømme. De havde dog valgt at lukke svømmehallen pga. et synkron stævne, vi fik dog log til at gå i dampbad, for 19 kr. så vi var glade. Herefter smuttede vi ned for at kigge i ik99. Der er rigtig lækkert og alt hvad man skal bruge, og det er et mega plus at stadionet lægger lige uden for, så man kan tage ud og lege der. VI tager derfor derned på onsdag for at melde os ind.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share