30km svømning - what to do?


KasperBC
 Share

Recommended Posts

Da Kim Greisen deltog i 20xironman i Mexico svømmede han de 76 km på 46 timer 7 minutter og 48 sekunder

Det kunne jeg læse mig til - men det giver desværre ikke rigtig noget indblik i hvor langt der tidligere er svømmet på 24 :)

- Ville bare være sjovt, hvis man kunne præsentere noget fact for en virksomhed der skulle smide noget støtte kroner i det :)

Edited by KasperBC
Link to comment
Share on other sites

Det kunne jeg læse mig til - men det giver desværre ikke rigtig noget indblik i hvor langt der tidligere er svømmet på 24 :)

- Ville bare være sjovt, hvis man kunne præsentere noget fact for en virksomhed der skulle smide noget støtte kroner i det :)

Det må være dit arbejde i mine øjne

Link to comment
Share on other sites

Det må være dit arbejde i mine øjne

Så afgjort - men hvis man kunne præsentere projektet som et forsøg på en rekord, eller forsøg på at komme i nærheden af eller whatever ville det bare give det ekstra :) .

Også mentalt - hvor langt der evt. ville være til en dansk rekord o.l. Er klar over at 30km ikke er nok til en dansk rekord - langt fra, men hvor langt skulle man op :) .

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes egentligt det er et spændende projekt og du virker rimeligt fornuftig og velovervejet (dog en smule for positiv, men hvad fanden :smile: ), så det kunne være interessant at følge træningen lidt. Du kunne evt. oprette en log o logafdelingen.

Det glæder mig da at nogle finder det interessant :) .

- Positiv bliver man nød til at være for at tro på dette projekt, med de givende regler og erfaring :).

Jeg havde tænkt på at oprette en log, så det vil jeg da gøre, hvis der skulle være nogle der havde interesse i at følge lidt med :) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share